Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett. Jeg kan jo si at bane X er symmetrisk om man tar bort Objekt Y, men da er det heller ikke snakk om den opprinnelige banen lenger.

Skrevet
Biler var det magiske ordet ja. Og de er ikke ganske symetriske; de er helt symmetriske. EOD. Med unntak av bilene.

Ikke redigert; postet før dere kom inn i bildet. Fornøyde? :)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Du var jo host i hele går / på fredag. Husker ikke når.

Skrevet
Bildene (bortsett fra bilene) er synkrone. Det går ikke for fort nå?

Neida, Laland. Jeg forstår hvor du vil hen. Det er bare de andre som gjør seg litt vanskelige. ;)

Skrevet

Det var skammoro! Skal til Oslo hele helgen med Erik, og da blir vi å treffe via et 3G modem på 7.2mbps! Blir neppe host da.. :p

Bildene (bortsett fra bilene) er synkrone. Det går ikke for fort nå?

Neida, Laland. Jeg forstår hvor du vil hen. Det er bare de andre som gjør seg litt vanskelige. ;)

Greit. Da er vi ferdige med synkron-episoden! :)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Det var skammoro! Skal til Oslo hele helgen med Erik, og da blir vi å treffe via et 3G modem på 7.2mbps! Blir neppe host da.. :p

Hvor og hvorfor skal dere til oslo?

Skrevet
Skal til Observatorie Terasse hele helgen. Vi drar på grunn av Play! A Videogame Symphony! :D

Gleder meg! Lurer på om Oslo er symmetrisk? Neida, er nok ikke det. Alle bilene kan jo ikke stå likt :lol:

Skrevet

Har gjort det før! Spilt Halo med EDGE. Rundt 4 sekunder ping, fikk fortsatt headshots med sniper! Riktignok på folk som var AFK, men det nevner vi ikke.. :p

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Nå går dere litt off-topic vel?

Skrevet

Ja, og jeg skammer meg. Uansett har jeg aldri tatt sjansen på å ta med meg Gears på hytta for å spille online. Jeg tror det ville ført til mer frustrasjon enn glede.

Skrevet
Ja, og jeg skammer meg. Uansett har jeg aldri tatt sjansen på å ta med meg Gears på hytta for å spille online. Jeg tror det ville ført til mer frustrasjon enn glede.

Spille lokalt med boter, det kan faktisk være fantastisk morsomt. Men du må huske å ta av "Friendly Fire" ^_^

Skrevet (endret)
Erik voldtar alle når det kommer til boter. Tar de en kill fra ham får de igjen! :lol:

Det er en grunn til at jeg hadde over 100 kills, men bare 2500 poeng :rolleyes:

Endret av Erik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...