Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer litt på hva de skal gjøre med sin Client Side og Host Side hybrid for å få det til å gå smooth.

Det er jo kjent at Gears ikke akkurat har vært lagfritt tidligere, utenom i Private Matches, så jeg venter i spenning, Regional Filter eller ei.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Title Update :)

 

Likte veldig godt det Cliffy B sa om smoke nades. Jeg syns også at dei burde fjerne låsinga på motorsaga, når du hopper unna, så blir du oppskjœrt allikavell.

 

Oops.. Glemte nynorsk :o

Skrevet

Låsinga på Chainsawen og dette med at det ser ut som at du blir sugd inn er kun pgs lag. På din skjerm ser det ut som du er forbi, mens du egentlig ikke er det. Om da personen med motorsaga oppe er den med best connection vil det for deg se ut som du blir sugd tilbake og inn i saga. Om du har best connection vil du oftere hoppe forbi med motorsaga svingende etter deg, men bommende.

 

Men så er det jo nok lag i dette spillet til at det bare virker tilfeldig, så man kan egentlig klage uansett :p

 

Det jeg håper de gjør er å legge inn en delay på når saga bli hevet. Den burde virkelig ikke kunne heves på 0,5 sek.

Gjest Bruker-127711
Skrevet
Den burde virkelig ikke kunne heves på 0,5 sek.

 

Vi snakker meir 0,01 sek.

Skrevet

Epic, vet om at det er en feil med at man ikke legger ned saga når man blir skutt på, ihvertfall med shotty, det skjer alt for ofte, det virker som det er noe med for stor radius.

 

men de skal fikse det ihvertfall, så da kan vi kanskje redde oss mer effektivt fra saga, hvis man er kjapp.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Dei treng ikkje å fjerne revinga på chainsawen, men hvis du blir skutt mens den er reva, går den ned i 0,5 sek (noke lignande), og du må reva den på nytt.

Skrevet (endret)
Lurer litt på hva de skal gjøre med sin Client Side og Host Side hybrid for å få det til å gå smooth.

Det er jo kjent at Gears ikke akkurat har vært lagfritt tidligere, utenom i Private Matches, så jeg venter i spenning, Regional Filter eller ei.

Jeg mener å huske at de sa noe om at host migration var vanskelig å få til i TU3, fordi det var veldig komplisert. De skulle prøve å gjøre noe med hvem som ble host, da.

Endret av drugiS
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Eg blir happy hvis den personen med best connection blir host. Da blir det ikkje noko meire klaging fra min side.

Skrevet

Motorsag-problematikken hadde løst seg om man ikke kunne løpe rundt med B-knappen nede. Om man faktisk måtte time det litt for å få det til hadde det vært noe helt annet.

Skrevet

Er det noen som vet noe om hva som er grensa for rankene og hva som faktisk utgjør om man rykker opp eller ned? Ser det er sinnsykt mye forskjellig ute og går. Noen har gullvinklene med gjerne samme kill/death ratioen som meg, mens de har spillt en del mer da som oftest. Hva er det som egentlig skal til?

Skrevet
Epic jobber med TU3, her er noen av endringene som kommer:
A country filtering option will be in TU3. It doesn't restrict you to your country because otherwise certain areas of the world would be unlikely to play a match. It will always prefer your country when there is a match/party available.

 

The 2-piece is on our list to fix in the next TU. A partial fix was placed on our servers this afternoon and limits the usefulness of the technique.

 

As part of TU3 we will be optimizing the playlists so stay tuned. I think you'll be pleased.

 

Angående standy/lag switch:

I did mean that person won't get to play. However, I did write some special standby punishment code for the people that do it post TU3. They will be sad.

 

Dette er hva CliffyB har uttalt:

Wha? I'm here! What's up?

 

Smoke grenades can be a bit annoying. We're looking into it.

 

I tillegg kommer det nytt rankingsystem.

Ser lovende ut :)

Skrevet
Er det noen som vet noe om hva som er grensa for rankene og hva som faktisk utgjør om man rykker opp eller ned? Ser det er sinnsykt mye forskjellig ute og går. Noen har gullvinklene med gjerne samme kill/death ratioen som meg, mens de har spillt en del mer da som oftest. Hva er det som egentlig skal til?

K/D ratio har ikke noe å si, alt går på hvor mye du vinner og taper.

Skrevet
Så lenge de gjør noe med den vroooommvroooooooooooooomm greia, er alt topp! :D

Ja, og syns de skulle ha fjerne delayen fra når du springer til du kan skyte med hagla. Er veldig irriterende :angry:

Skrevet

Joda, delayen har jeg vent meg til. Men hver gang jeg joiner en game hvor skudda når frem etter 1min, klasker jeg meg i hue med et balltre.

Skrevet
Er det noen som vet noe om hva som er grensa for rankene og hva som faktisk utgjør om man rykker opp eller ned? Ser det er sinnsykt mye forskjellig ute og går. Noen har gullvinklene med gjerne samme kill/death ratioen som meg, mens de har spillt en del mer da som oftest. Hva er det som egentlig skal til?

K/D ratio har ikke noe å si, alt går på hvor mye du vinner og taper.

Du går opp i rank når du slår de som er ranket høyere enn deg, og ned i rank når du taper for de som er ranket dårligere enn deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...