Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kunne jo postet hele artikkelen. :rolleyes:

For those of you planning to fill the upcoming long weekend with a little Gears 2, we’ve got something special in the works for you. From Friday, May 22, at 9 AM EST, through Tuesday, May 26, at 9 AM EST, Public multiplayer matches are going the way of Gears 1 in an “old school” weekend event, featuring four-on-four teams and Smoke Grenades without their concussive blast. These changes affect the Execution - Warzone, Annex - KOTH, and Guardian - Submission playlists only, and remember—these are Gears 1 rules. Only four to a team!

Det er langt morsommere med 5 på hvert lag enn 4, så jeg ser ikke helt poenget med det. At stun fra granatene fjernes, kan vise seg å fjerne litt frustrasjon.

JAAAAAAAAAAAAAA! BORT MED SMOKES! BORT MED SMOKES! BORT MED SMOKES! BORT MED SMOKES!

Nå ble jeg virkelig gladere enn jeg har vært på lenge. Virkelig deilig å endelig få se hvordan Gears 2 vil være uten de forbannede røykgranatene. For min del kunne de gjerne beholdt 5vs5, men jeg må jo innrømme at når jeg spiller mot botter går det i 4vs4, så det er greit for meg.

*Æ scka schpiel Gears i hælja :D*

Ohh dæven jeg er pro på Gears 1 :p

Spilte 10 kamper idag og fikk 58-16 i stats :D. 15 kills av dem er headshots!!! Ingen chainsaw eller noe annet :p

Sjekket selve killrationen på public ranked og den er på rundt 2.3-2.4 på Gears Of War på execution, er det veldig sterkt eller!!!

Endret av Toman85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...