Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XXIII


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Luna 0 - 1 Brann1989

 

Hadde ikje fortjent å vinne denne kampen, men fikk et mål på overtid mot spillets gang.

Fikk også rødt, noe eg ikkje skjønte noe av.

 

Bra at du selv mener det ikke var fortjent, men hey slik er fotballen :) Var litt mot spillets gang, du hadde vel 1 stolpetreff og eg hadde ett i stolpen og ett i tverra, og å få den i trynet på overtid, som går i stanga og så i keeper og i mål var litt sur, men igjen slik er fotballen.

 

Du fikk rødt på Agger ja, litt strengt siden du ikke var bakerst eller noe, men du nærmest drepte Agüero bakfra også :p

 

Vi slet begge med lagg i 1 omgang, bedret seg litt (?) i andre, men var litt laggete her og der. Så en annen ting, hvorfor er det KUN slik vi spilte nå at det virker som spillerene mine (ivertfall) føles som de løper med sirup under beina, ALT går så sakte og det er i forhold til Pro Clubs, 1vs1 og alt annet Online, fatter det bare ikke.

 

Men takk for kampen uansett, så kommer vi tilbake til kamp 2 senere.

Lenke til kommentar

Luna 0 - 1 Brann1989

 

Hadde ikje fortjent å vinne denne kampen, men fikk et mål på overtid mot spillets gang.

Fikk også rødt, noe eg ikkje skjønte noe av.

 

Bra at du selv mener det ikke var fortjent, men hey slik er fotballen :) Var litt mot spillets gang, du hadde vel 1 stolpetreff og eg hadde ett i stolpen og ett i tverra, og å få den i trynet på overtid, som går i stanga og så i keeper og i mål var litt sur, men igjen slik er fotballen.

 

Du fikk rødt på Agger ja, litt strengt siden du ikke var bakerst eller noe, men du nærmest drepte Agüero bakfra også :p

 

Vi slet begge med lagg i 1 omgang, bedret seg litt (?) i andre, men var litt laggete her og der. Så en annen ting, hvorfor er det KUN slik vi spilte nå at det virker som spillerene mine (ivertfall) føles som de løper med sirup under beina, ALT går så sakte og det er i forhold til Pro Clubs, 1vs1 og alt annet Online, fatter det bare ikke.

 

Men takk for kampen uansett, så kommer vi tilbake til kamp 2 senere.

 

Når det lagger, så føles det som oftast slik. Men slike taklinger som eg fikk rødt på i den kampen, er slik eg får mot meg nermest hele tiden og dem får kun tilsnakk.

Men eg fikk rødt kort, men fikk også den viktige skåringen, så er veldig fornøgd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...