Gå til innhold

Kakemot Mistenkes


Anbefalte innlegg

Er det kun meg som misstenker kakemot som Cakepain (Anonymous) ?

viss du gjør det Hvorfor eller hvorfor ikke ?

 

Ingenting her er ment for og håne vedkommene men og spekkulere rundt dette øye vekkende senariet. :p

 

Cakepain:

Dette er alteregoet til en av anonymus sine "talsmenn" (Påstår) som har snakket med aviser slik som vg og dagbladet.

 

Evidence box

Bevis nr.1- Meget like brukernavnBevis nr.2- mistet all respekt for kakemot etter han brøt løftet om å danse med laksen i en butikk, og legge ut video av dette på internet. (Viser mangel på erlighet og sluhet)Bevis nr.3- Han liker også Webdesign Programmering generelt. som er meget grunnleggende i all hacking..Bevis nr.4- Quote av ham selv:

"Hei, når jeg skulle slå på PC-en i morrest ville den ikke starte i det hele tatt. Når jeg trykker inn knappen er det null tegn til liv."Kansje for mye DOS ?Bevis nr.5- http://img156.imageshack.us/img156/9840/815279.jpgBevis nr.6- Quote av kakemot:"Språket må jo uansett skapes på gamlemåten, med penn og papir...."

Han bruker sikkert brev for og unngå DLD :O Smarting..... Bevis nr.7- Quote av kakemot:"På ungdomsskolen lagde jeg et program som spilte "lisa gikk til skolen"på systemhøyttaleren, og kjørte programmet på 10-12 skole-pcer samtidig. Hehuhehu."(Viser han er istand til og drive ala botnet

Endret av nesiory
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han liker også

Webdesign

Programmering generelt....

Hmmm.... Webdesign = Hacking

Programering = UberHacking

 

lol, må jo ikke være det. Da hadde diskusjon.no sikkert vært hacket :p

 

 

Nei for han er aktiv medlem her.. en ødelegger ikke for seg selv...

Btw tok meg en slik NCIS superscan og backtraca ipadressen hans blant dos angrepene på arbeiderpartiet.no

 

 

Lenke til kommentar

Han liker også

Webdesign

Programmering generelt....

Hmmm.... Webdesign = Hacking

Programering = UberHacking

 

lol, må jo ikke være det. Da hadde diskusjon.no sikkert vært hacket :p

 

 

Nei for han er aktiv medlem her.. en ødelegger ikke for seg selv...

Btw tok meg en slik NCIS superscan og backtraca ipadressen hans blant dos angrepene på arbeiderpartiet.no

 

 

Lol

*Neste dag skal Nesiory logge på Diskusjon.no men passordet er feil. Han søker på navnet sitt i søkefeltet og ser på innleggene. På det første innlegget står det: jeg mente ikke å si at Kakemot er en hacker. Han er en veldig lovlydig kar som ikke driver med hacking i det hele tatt*

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...