pgdx Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 Ozzy Osbourne-DreamerDet var yndlings-sangen til kjæresten min som døde i en bilulykke for nøyaktig to år siden i dag.Har aldri kommet helt over hun.Hver gang jeg hører sangen så tenker jeg på henne... Jeg kondolerer...
KjellV Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 Garth Brooks - The Dance Garth Brooks - To Make You Feel My Love Ronan Keating - When You Say Nothing At All Michael Jackson - Earth Song Michael Jackson - Heal The World Michael Learns To Rock - The Actor Mr. Big - To Be With You R. Kelly - Gotham City R. Kelly - I Believe I Can Fly Bryan Adams - Here I Am Bryan Adams - When A Man Loves A Woman Bryan Adams - When You're Gone Bryan Adams - Everything I do, I do it for you The Moffats - Miss You Like Crazy Ricky Martin - She's All I Ever Had Roxette - Wish I Could Fly Rufus Wainwright - Hallelujah Savage Garden - Truly Madly Deeply Timmy T - One More Try Sister Hazel - Your Winter Cue - Crazy Lonestar - Amazed ++++++++++++++++++++++ Og ikke minst: A-Ha - Velvet. Dama har ødelagt livet mitt og gjort meg psykisk ustabil.. Men tom for batteri i tastaturet nå så legger meg. Natta
Term Skrevet 19. juli 2003 Skrevet 19. juli 2003 Bjørn Eidsvåg - Eg ser No way! hater bjørn eidsvåg over alt...
Wipeout Skrevet 19. juli 2003 Skrevet 19. juli 2003 Carmen - Marius Muller With or without you - U2 Mama I`m coming home - Ozzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå