Gå til innhold

Nytt tastatur til spilling til under 700 kr


Anbefalte innlegg

Trenger forslag til et nytt tastatur. Skal i hovedsak brukes til spilling. Lys og utseende er ikke spesielt viktig. Høye knapper og play/stop/skifte sang knapper er et must. Prisen må være på under 700. Macro knapper er ikke nødvendig, men hvis tastaturet holder de andre kriteriene så skader det ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Microsoft Sidewinder X6 er også et godt valg har jeg hørt.

 

Har selv Sidewinder, og er ikke helt fornøyd. Flere tastene blir nærmest umulige å bruke, spesielt 0-en (ikke på paden). Det er gummigreier under tastene som gjør føler at tasten blir presset inn, og disse glir nedover slik at du må pelle opp tasten og stikke noe nedi for å legge den på plass.

 

+ Fantastisk med vanlig volumknapp

+ Lys man kan slå av og på

+ Multimediataster

+ Fin layout

+ Avtagbar numpad (som du kan ha på enten høyre eller venstre side)

 

- Elendige taster

- Ubrukelig driver, drivern gjør slik at volumkontrollern på tastaturet blir ubrukelig. Fra du vrir på kontrollen til volumet endres tar det liek 4-5 sek.

- Bråker

Lenke til kommentar

Microsoft Sidewinder X6 er også et godt valg har jeg hørt.

 

Har selv Sidewinder, og er ikke helt fornøyd. Flere tastene blir nærmest umulige å bruke, spesielt 0-en (ikke på paden). Det er gummigreier under tastene som gjør føler at tasten blir presset inn, og disse glir nedover slik at du må pelle opp tasten og stikke noe nedi for å legge den på plass.

 

+ Fantastisk med vanlig volumknapp

+ Lys man kan slå av og på

+ Multimediataster

+ Fin layout

+ Avtagbar numpad (som du kan ha på enten høyre eller venstre side)

 

- Elendige taster

- Ubrukelig driver, drivern gjør slik at volumkontrollern på tastaturet blir ubrukelig. Fra du vrir på kontrollen til volumet endres tar det liek 4-5 sek.

- Bråker

 

Har ingen av problemene du har, men så har jeg selvfølgelig lastet ned nyeste driver fra hjemmesidene til Microsoft.

 

Tastene virker solide og fine for meg hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...