Gå til innhold

komplottet!


Grinchen

Anbefalte innlegg

De kristne har nettopp sendt to av sine agenter til leiligheten min de skulle sikkert spionere på meg for å finne en mulighet til å drepe meg. Jeg ba dem om å forsvinne fra mitt åsyn.. Det gjorde de men de kommer sikkert tilbake. Hvordan skal få dem til å slutte å dukke opp her?

Endret av Grinchen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De kristne har nettopp sendt to av sine agenter til leiligheten min de skulle sikkert spionere på meg for å finne en mulighet til å drepe meg. Jeg ba dem om å forsvinne fra mitt åsyn.. Det gjorde de men de kommer sikkert tilbake. Hvordan skal få dem til å slutte å dukke opp her?

La deg bli drept. Så kan leligheten din og etelfonlinjen din leve sitt eget liv uten å bli avlyttet.

 

Den beste løsningen er å droppe bruk av narkotiske stoffer ...

Lenke til kommentar

De kristne har nettopp sendt to av sine agenter til leiligheten min de skulle sikkert spionere på meg for å finne en mulighet til å drepe meg. Jeg ba dem om å forsvinne fra mitt åsyn.. Det gjorde de men de kommer sikkert tilbake. Hvordan skal få dem til å slutte å dukke opp her?

La deg bli drept. Så kan leligheten din og etelfonlinjen din leve sitt eget liv uten å bli avlyttet.

 

Den beste løsningen er å droppe bruk av narkotiske stoffer ...

Bruker ikke narkotika!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som jeg skrev i en lignende tråd TS lagde for en stund siden; Dette er et troll, TS har X antall tilsvarende tråder på forumet. Ikke bruk mer tid på dette tullet... :thumbdown:

Å jeg tror jeg har sagt til deg at personangrep mot meg skal skrives i min tråd: hva slags inntrykk har dere av meg... Kansje denne gangen trenger det inn i det tommetykke tomme hodet ditt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...