Gå til innhold

HTC Desire S, diskusjonstråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og, finst det et slags trenings etui til denne telefonen? Slik man har til ipod som man kan feste rundt armen ?

Her

Hvor finner jeg beltetaske til Desire S, har lett i MANGE butikker, men ingen har.

Her

Ikke hva dere ønsket?

Vel, dere kan jo søke videre her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har problemer at HTC sense kuker seg, når jeg f.eks går ut av ett program står telefonen og laster i 2 min før den kommer til hovedmenyen, flere som har samme problem?

Skrevet

Lyspaere : Heiv i et 16 GB minnekort og har ikke opplevd tregheter med dette kortet. Det er 12 GB musikk og mye videoer på det, og det er ikke noe problem med hastighet når jeg åpner musikkspiller eller lignende.

Skrevet

Og, finst det et slags trenings etui til denne telefonen? Slik man har til ipod som man kan feste rundt armen ?

Her

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Plutselig sluttet led-lyset å virke på min, jeg har knapt nok brukt den men skulle bruke den - og det ble helt mørkt. Merker også at batteriet varer mye kortere på den, samt at den blir varmere en ellers oppe til venstre..

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Ser ut som vi kommer til å få oppdateing til Android 2.3.5 og Sense 3.0 nå. Ifølge xda forum så har folk med Orange i UK fått dette. Når den kommer til hit, er vanskelig å si.

EDIT: Er også en oppdatering på firmwaren/eller radioversjonen ser det ut til. ver 2.10.401.4

Endret av Xpi
Skrevet

Er det noen som har hørt noe håndfast om denne siste oppdateringen? Etter det jeg kan se har det ikke kommet noe offisielt fra HTC om denne. Er det bare rykter?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hurra. Android 2.3.5 og Sense 3.0 er inne. Programvarenummer 2.10.401.5. Oppdateringen kom idag og var på ca 222 MB.

Har en telefon som er unbrandet/uten operatørlås. Først søkte jeg etter oppdatering med mobilnettverket, men da fant den ikke noe, først etter å ha slått på wlan funket det.

Skrevet (endret)

Hurra. Android 2.3.5 og Sense 3.0 er inne. Programvarenummer 2.10.401.5. Oppdateringen kom idag og var på ca 222 MB.

Har en telefon som er unbrandet/uten operatørlås. Først søkte jeg etter oppdatering med mobilnettverket, men da fant den ikke noe, først etter å ha slått på wlan funket det.

Hvilke forbedringer synes du stikker seg frem?

Endret av Blubba10
Skrevet

Sense 3.0 og den nye lockscreen er vel det som er det beste sålangt. Flott å kunne åpne programmer direkte herfra. Er også noe forbedret effekter ved bytte av hjemmeskjermer og oppdaterte programmer som Marked og galleri. Har ikke merket noe til forbedret batterilevetid eller slikt. Men på utenlanske forum mener de at gpsen skal virke bedre med raskere lås på posisjon.

Skrevet

Er vandt med fra eldre telefoner å kunne skifte enkelt mellom ulike profiler, som "møte" og "lydløs"...er her en måte å gjere dette på med denne mobilen ? Har prøvd å lage et nytt Lydsett, men har ikke fått til å legge inn nye toner i settet.... :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...