Gå til innhold

tegner med tegnebrett :) digitale malerier/bilder!


Anbefalte innlegg

jeg liker og lage bilder på pcen. jeg har drevet med og tegnet i ca 2 år nå og elsker det, er en kjemep fin hobbi :)

her er noen av de beste bildene mine

 

hva syns dere? hadde vært kjempefint med kommentar! :)

 

bruker oftest 1 til 3 timer på et bilde. men dette bidlet bruke jeg ca 8 timer på!

 

fjell_dal_editeditedit_by_aperson4321-d38lvhn.png

 

 

 

yayy_colours_by_aperson4321-d3cr9mz.png

 

jeg er desverre veldig dorlig på anatomi

 

colourfull_beach_sunrise_by_aperson4321-d3cympa.png

 

 

 

bridge_and_nature_and_water_by_aperson4321-d3341qe.png

 

disse to er noe gamle

 

 

Plane_base_Edit_by_aperson4321.jpg

 

 

 

fantasy_castle_edited_by_aperson4321-d325pnj.png

 

 

håper på kommentarer! trenger ikke være noe dyp kritikk, en kort kommentar om at bildene var fine er noe jeg setter kjempepris på! gir meg motivasjon til og tegne videre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Bra start! Liker at du eksperimenterer med fargebruk og custom brushes.

 

Et par ting å tenke på:

Skygger er ikke svarte. Bruk mindre svart i bildene dine.

Bruk også en standard rund brush iblant. Man kan ofte bli veldig avhengig av custom brushes, og det er viktig å mestre den standard runde.

 

Tegner du noe særlig med blyant? Det er viktig for å opprettholde gode tegneegenskaper.

Lenke til kommentar

Veldig fine farger, flotte landskap. Anatomien burde du jobbe litt med som du selv pekte ut, den dama så veldig urealistisk ut. Anbefaler at du øver deg litt på å tegne forskjellige kroppsdeler. Denne siden her er veldig nyttig: Kropplink

 

Du burde også øve litt på å tegne noen klare bilder, hadde vært interessant å se noen sketcher fra deg. Øv litt mer med fargebruken også, det er tydelig at du utviklet din egen stil, noe som er bra, men du må jobbe litt med plasseringen av fargene osv. På noen av bildene blir det litt rotete.

 

Det er bare min mening og jeg er ikke nærheten av så kunstnerisk som deg da :tease: Jeg virket kanskje litt negative, men du har absolutt noen flotte bilder, men også et forbedringspotensial. Likte 4 og 5 beste.

 

Et ganske greit forum for tegnere: Polykarbon Art Forum

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...