Gå til innhold

Hva synes dere til min nye pengetjenings metode? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såfremt du allerede har en bot, er det nok en "helt grei" måte å tjene no' lommepenger...

Om det er lovlig... tviler.

Hvor lang tid bruker bot'n din på å mine nok kull til $1?

Skrevet

Det du gjør er hvertfall i mot reglene til Runescape.

1. Det er ikke lov å bruke noen form for scripts/bots/macros.

2. Det er ikke lov å selge noe på Runescape for IRL cash/ting.

Men kos deg, kan bli en hundrings dagen, alt ettersom hvor god boten din er, om den er oppe 24/7 og hvor mange brukere du har ;)

Skrevet

Såfremt du allerede har en bot, er det nok en "helt grei" måte å tjene no' lommepenger...

Om det er lovlig... tviler.

Hvor lang tid bruker bot'n din på å mine nok kull til $1?

Er ikke sikker enda, jobber med iron for tia for å få høy nokk level ;) men hvis jeg får en god nok mining level til adamant ore så kan jeg tjene 600k-1m i timen :)

Hvor mye penger dette blir kommer an på om jeg selger til den vedlagte siden, eller andre steder :)

Og jeg jobber nå med 3 brukere, så hvis jeg får 3 brukere til adamant ore, og det blir 3m i timen, da kan vi begynne å snakke en god del penger! :thumbup:

Skrevet

Tør jeg spør hvor du miner adament ore for å få 1m i timen? Dette har jeg aldri komt over i min lange rs karriere.

Leste på en nettside at man kan få 600- 1M i timen av adamant ore ;p

Kan jo være feil, eller lenge siden det ble skrevet da :whistle:

Skrevet (endret)

Du skjønner at det du driver med er goldfarming? Det er ikke akkurat noe nytt, men fortsatt svært ulovlig. Du kan like gjerne lage en privat WoW-server og kreve abonnentsavgift for folk som vil logge seg på, gjerne litt mindre enn Blizzard tar. Da trenger du ikke gjøre så mye, og du kan tjene enda mer. Helt til noen anmelder deg, selvsagt. Men det kan de vel nå også, så forskjellen er ikke stor.

Edit: En annen ting er jo hvor seriøs den siden er. Hvordan vet du at de ikke narrer deg til å legge igjen diverse info de kan bruke for å tømme bankkontoen din?

Endret av vikingkylling
Skrevet (endret)

Mulig jeg tar feil, men han risikerer å bli bannet fra Runescape fordi han vil tjene rundt 20 - 24 dollar i døgnet på ulovligheter via en tvilsom nettside? Det er jo lurt... :p Jeg kan sikkert sette ham i kontakt med en viss nigeriansk prins som vil låne bankkontoen hans. Det er jo så utrygt å overføre penger ut av Nigeria nå for tiden. Da kan han fort tjene noen hundre tusen, og det er minst like sikkert som dette. :p

Endret av vikingkylling
Skrevet

Det han vil bli bannet for i såfall er som nevnt over.

Det du gjør er hvertfall i mot reglene til Runescape.

1. Det er ikke lov å bruke noen form for scripts/bots/macros.

2. Det er ikke lov å selge noe på Runescape for IRL cash/ting.

Hvis Runescape staff finner ut at det forsvinner store mengder penger/ting ut av brukerne vil de sjekke hva som skjer og banne han.

Og hvis han kjører boten 24/7 vil han bli bannet veldig fort.

Det krevs en meget god bot for å kunne botte mye over lengre tid uten å bli tatt. (Anbefalt bottetid med gode botter er 6-8 timer daglig)

Jo flere botter han har på samme IP gir større sannsynlighet for å bli tatt i juks!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...