Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du nevnte for noen dager siden at du vill retraine T34 crew til T29. Du gjorde vel ikke det? Eller er det kommet en endring med premiumkjøretøy/crew (har ikke spilt på noen måneder)

Hvorfor skal han ikke omtrene T34-crewet til T29? Da får han jo brukt crewet i både T29 og T34.

Dluttet du å spille før T34 ble premium-tank eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Helgens special er ute:

50% discount and 80% profit increase on the following open-topped vehicles:

fb III ussr-su-76.png SU-76

fb VI usa-t82.png T82

fb III uk-gb42_valentine_at.png Valentine AT

fb III germany-g20_marder_ii.png Marder II

fb III france-renaultue57.png Renault UE 57

fb IV ussr-gaz-74b.png SU-85B

fb IV usa-m8a1.png M8A1

fb IV usa-t40.png T40

fb IV uk-gb57_alecto.png Alecto

fb V usa-m10_wolverine.png M10 Wolverine

fb V france-s_35ca.png S35 CA

fb IV usa-m5_stuart.png M5 Stuart

fb III usa-m2_med.png M2 Medium Tank

30% Discount and 20% profit increase on the following open-topped vehicles:

fb VI usa-m18_hellcat.png M18 Hellcat fb VI usa-m36_slagger.png M36 Jackson fb VII usa-t25_2.png T25/2

50% Discount on Barracks

Your crewmen need a place to recover from all that sunstroke!

50% Discount on Consumables

Whether spending gold or credits, get them cheap!

Up to 50% Discount on Camouflage

Give your tanks a new paint job for autumn! This discount is for both gold and credits.

Missions

Never Saw It Coming

Goal

Win a battle in which you destroy at least one enemy vehicle whilst not receiving a single point of damage or potential damage to your own vehicle.

Reward

CamouflageNet.pngCamouflage Net

Conditions

Random Battles Only

Once per account

Max Power

Goal

Deal 5,000 points of damage over any number of battles.

Reward

25,000

Conditions

Random Battles Only

Wrecking Steel Sessions

Goal

Destroy 60 enemies as follows:

• Destroy 20 enemies with a M4
  • Destroy 20 enemies with a BDR G1 B
  • Destroy 20 enemies with a T-49

Reward

• 7 Days Premium Account
  • 10 Automatic Fire Extinguishers
  • 10 Large Repair Kits
  • 10 Large Medical Kits
  • 1,000,000 Credits

Conditions

Random Battles Only

Once per Account

Endret av UriasX
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

BDR G1B er da bra den. Så lenge den ikke er stock...

Skrevet

Nope Nope Nope Nope

Var det jeg tenkte også, den verste tanksen jeg har spillt i WoT. Mulig den har blitt bedre, men når jeg spillte den trengte man ikke XVM for å se hvilket lag som vant. Det holdt å telle antall BeDRitenG1B på hvert lag, det laget med flest tapte i 9/10 tilfeller :(

Tatt fra WoT Wiki:

"All this said, many new/inexperienced players will consider this tank to be a bad tank. Make no mistake, this tank has quite a learning curve, but good players will always tell you how much they love their BDR G1 B."

Kan ikke si at jeg har hørt fryktelig mange som sier dette altså, men jeg er vel ikke flink nok da :/

Det skal sies at kanonen til BDR har blitt bedre i forhold til de andre tanksene på T5 etter at KV-2 ble flyttet og KV-1 mistet ZiS-6 kanonen sin, men den var virkelig helt horribel å spille når den ble lansert...

Skrevet (endret)

Håpet på 2x crew experience i det minste....

Jaja.. 25.000 credits for hver 5.000 damage. Ruller jo inn litt ekstra cash der. Spiller med standard account så det hjelper jo på.

Spiller mye T29 fortiden så det blir nok bare kos.

Endret av James King
Skrevet

Var det jeg tenkte også, den verste tanksen jeg har spillt i WoT. Mulig den har blitt bedre, men når jeg spillte den trengte man ikke XVM for å se hvilket lag som vant. Det holdt å telle antall BeDRitenG1B på hvert lag, det laget med flest tapte i 9/10 tilfeller :(

Tatt fra WoT Wiki:

"All this said, many new/inexperienced players will consider this tank to be a bad tank. Make no mistake, this tank has quite a learning curve, but good players will always tell you how much they love their BDR G1 B."

Kan ikke si at jeg har hørt fryktelig mange som sier dette altså, men jeg er vel ikke flink nok da :/

Det skal sies at kanonen til BDR har blitt bedre i forhold til de andre tanksene på T5 etter at KV-2 ble flyttet og KV-1 mistet ZiS-6 kanonen sin, men den var virkelig helt horribel å spille når den ble lansert...

jeg og en kompis begynnte å kjempe oss opp heavy linja til franskmennene når den kom ut, og det var ikke en konfrontasjon der en av oss ikke begynte å brenne.

det er mulig at den har blitt bedre, men jeg har så mange dårlige minner i den tanksen at jeg får frysninger av å se den

Skrevet

jeg og en kompis begynnte å kjempe oss opp heavy linja til franskmennene når den kom ut, og det var ikke en konfrontasjon der en av oss ikke begynte å brenne.

det er mulig at den har blitt bedre, men jeg har så mange dårlige minner i den tanksen at jeg får frysninger av å se den

Det var det samme vi gjorde. Etter å ha grindet oss gjennom den og solgt den så fort det var mulig stod vi igjen med disse imponerende statsene:

Meg: 46 kamper 37% WIN

Kompis: 42 kamper 29% WIN

Med tanke på at vi ligger på 58+% overall begge to og vi surfer på ca 61% de siste 1000 kampene, så fant vi oss ikke akkurat til rette i disse tanksene :p

Skrevet

Churchill VII og Leo prot A er mye verre vil jeg påstå.

Leo Prot A må ha de verste soft-statsa i spillet på kanonen, halvparten av skuddene jeg skyter med den går enten ut til sidene og bommer eller gjør ingen skade mot beltene. Churchill VII er en av de tregeste tanksene i spillet, den blir most bare du skyter på beltene, og den har en relativt dårlig kanon attpåtil.

BDR G1B endte opp på 51.85% winrate hos meg, jeg beholdt den ikke, og vil ikke si den var fenomenal, men det er en helt brukbar tank.

I går fikk jeg min første Radley-Walters :wee:

Skrevet

Churchill VII og Leo prot A er mye verre vil jeg påstå.

Leo Prot A må ha de verste soft-statsa i spillet på kanonen, halvparten av skuddene jeg skyter med den går enten ut til sidene og bommer eller gjør ingen skade mot beltene. Churchill VII er en av de tregeste tanksene i spillet, den blir most bare du skyter på beltene, og den har en relativt dårlig kanon attpåtil.

BDR G1B endte opp på 51.85% winrate hos meg, jeg beholdt den ikke, og vil ikke si den var fenomenal, men det er en helt brukbar tank.

I går fikk jeg min første Radley-Walters :wee:

Churchill VII gjorde jeg det veldig bra i, 67% win over 52 kamper. Ikke helt sikker på hvordan, for det var en kjedelig tank, men for meg funket armoren bra med sidescraping og generelt bølling med folk så den passet meg tydeligvis bra :)

nice specials.

Den Max Power greia, er det 1 time only?

Gjelder for hver gang du passerer 5000 skade, altså 5000, 10000 15000 osv så mange ganger du bare vil :) (bekreftet av WG på WoT forumet).

Skrevet (endret)

Churchill VII gjorde jeg det veldig bra i, 67% win over 52 kamper. Ikke helt sikker på hvordan, for det var en kjedelig tank, men for meg funket armoren bra med sidescraping og generelt bølling med folk så den passet meg tydeligvis bra :)

Problemet med sidescraping er at man bare trenger å skyte eksospottene på sidene som er 20mm tykt spaced med ingenting bak, beltene forfra er også svake punkter som vil lett pennes av 100 pen... Det er en fin tank når du møter idioter, men med en gang du møter en som vet hvor han skyter vil du bli most.

Endret av arni90
Skrevet

Gjelder for hver gang du passerer 5000 skade, altså 5000, 10000 15000 osv så mange ganger du bare vil :) (bekreftet av WG på WoT forumet).

wow.

Time to do some carrying!

Skrevet

Problemet med sidescraping er at man bare trenger å skyte eksospottene på sidene som er 20mm tykt spaced med ingenting bak, beltene forfra er også svake punkter som vil lett pennes av 100 pen... Det er en fin tank når du møter idioter, men med en gang du møter en som vet hvor han skyter vil du bli most.

Tipper jeg tjente på å spille den før folk lærte å kjenne tanksen. Er jo som regel sånn at folk ikke har peiling i starten og skyter der de fleste tanks pleier å være svake (det jeg gjør i hvertfall) frem til man lærer weakspots.

Skrevet

Tatt fra WoT Wiki:

Om du kjørte G1B når den var ny så hatet du den nok ganske grundig ja. Men den gangen ramla den inn i tier 9 kamper titt og ofte, samme som KV. Men KV hadde jo 152mm'en til å slenge rundt seg med skudd, mens G1B hadde litt mer problemer med å gjøre noe som helst. Nå som de har gjort matchmakeren bedre og splittet KV i to tanks så foretrekker jeg faktisk G1B foran KV-1 (crazy but true!).

Skrevet

Valle, du kan gjerne ta et gjesteopphold på EU og joine company med oss. Vi har det svært kos med skitpreik på TS og horrible winrates. Som i går da vi vant 5 av 17 kamper eller noe sånt, og den siste kampen var en all out wallet warrior kamp hvor vi goonrusha mid på Abbey. Hadde også en kamp med et høyt antall TOG II hvor jeg fikk kjøre rundt i den makabre dritten som er Panzer V/IV. :D

Samt at jeg trenger en vestlending å toone med mens jeg grinder freexp til kanonen på GW Tiger (P), og Laoen er aldri på, mens Nesten (han var fra vest, var han ikke?) er opptatt med EFE og 4 obligatoriske oppmøter i uka. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...