Gå til innhold

Aprilfest 2011 - arnold_layne møter veggen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Kontrastkaos Mark II" ble jo bare så lekker! Perfekt med S&H. Jeg rödmer når jeg tenker på det kjedelige fjellbildet jeg postet på Flickr. Tror jeg bör pröve å gjöre noe bedre av det...

"Tidlig rypejakt?" er også en favoritt, men jeg liker alt du har postet.

Skrevet

Det var nesten for mye til å kommentere på her.

Virkelig mye bra du har fått til her, om jeg skal skulle plukke ut noen favoritter så langt:

Kontrastkaos MarkII ble ett ufattelig spennende bilde.

Bra detaljer og farger i fluebildet. Ikke minst Tidlig Rypejakt, flott motiv med fjæren der.

Skrevet

Mange flotte og detaljerte bilder her - opptik flere som kan fortjene en veggplass. :)

hadde spesielt sansen for tidlig rypejakt - noe med kontrasten mellom fjæren og kvist og kvas.

..Og for en flue! :)

Skrevet

Veldig mye bra bilder du har fått til her, flere av bildene kan jeg godt se for meg på en vegg, spesielt flyplassmotivet på første side eller noen av landskapsbildene. :)

Flua er forøvrig skummelt godt tatt.

Skrevet

Tusen takk for hyggelige kommentarer!

Jeg har vært på jobbreise igjen så det har vært litt stille her de siste dagene, men her kommer det en ny ladning. 24. april ble det for øvrig brukt nok et frikort.

25. april

Rullende damer

25.%20april-XL.jpg

Skrevet

28. april

Null overskudd i dag, så da ble det en ny runde med forstørrelsesleken.

Høy motstand

28.%20april-XL.jpg

I morgen er det for øvrig ut på tur igjen, så de to siste bildene kommer på søndag.

Skrevet

Takk for kommentarer, Trondster, Error og RandiA!

Ikke mye tid til overs for fotografering i helgen, så jeg ble ikke helt fornøyd med avslutningen. Som vanlig er jeg litt lettet når en slik månedsutfordring er over. Nå er jeg ikke helt i mål med utfordringen før et av disse bildene havner på veggen, men det skjer forhåpentligvis i løpet av de neste ukene.

29. april

29.%20april-XL.jpg

30. april

30.%20april-XL.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...