Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å få han til sengs


Anbefalte innlegg

Russetida nærmer seg, og jeg er veldig klar for å miste jomfrudommen min. Det kommer nok til å bli fyllesex(noe som er ok for min del). Og jeg har forsåvidt sett meg ut en gutt jeg kunne tenke meg å gjøre det med også. En jeg har vært interessert i ganske lenge.

En gutt i vennegjengen faktisk, så vi er jo ganske gode venner. Er ganske sikker på at han er jomfru også.

 

Så hva er sjansen for at jeg kan få meg noe med han? Er det vanskelig å få en til sengs når man allerede er gode venner?

Hvordan skal jeg gå fram?

 

Jeg er jente altså. Ikke en homofil gutt, for de som måtte lure.

 

Postet av anonym: 4115d1fa686de3faf84756290560d14a

 

Postet av anonym: d79b4cc3b672965364bef3b46c1062f9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er litt sjenert, og han er nok litt sjenert på akkurat det området han også. Han virker ikke som typen det er så lett å få til sengs. Jeg har vært på en god del fester med han, og jeg har aldri sett han så mye som kysse ei jente. Han er veldig utadvent, men en ordentlig og litt tilbakeholden fyr. Men vi blir jo alle litt mer løsslupne med litt alkohol i blodet. Lettere å få ting på gli da.

Tror ikke jeg kommer til å spørre han rett ut fordet om.

Så er det noen som har noen andre fremgangsgmåter?:)

 

Postet av anonym: d79b4cc3b672965364bef3b46c1062f9

Lenke til kommentar

tja..

 

prøv og få han alene og flørt som bare f.

få han til og følge deg hjem og be han inn.

deretter går det nok av seg selv, vist han ikke tar hintet så kan du jo spørre om han vil overnatte, og ta det derifra :)

 

Edit. hint til han at du vil ha ham.

 

hadde funka som bare faen på meg.

 

og vist du får han til og overnatte og han fortsatt ikke forstår va som skjer. så er det bare og kleav seg 'litt'

eller ha på deg noe sånt som dette. gutte drøm nr1 for de fleste

post-214895-0-90066400-1301516211_thumb.jpg

Endret av supercz
Lenke til kommentar

Gjør følgende:

 

1: Dra på fest med han og bli sånn passe full at dere er litt mindre sjenerte.

2: Flørt masse, dersom han er like sjenert som deg så kommer han nok ikke til å tørre å gå for kysset engang. Du må derfor stå for all utvikling.

3: Dra han med til et sted dere kan være litt alene. Helst ikke dassen eller en bakgate i byen. Du har ikke lyst å miste jomfrudommen din der. Så kan dere fortsette på kyssinga og det som måtte følge.

 

Det er liksom standard veien til sex. Men helt ærlig forstår jeg ikke problemet her. Jeg personlig ville likt best om dama bare spør om å ha sex. (dersom hun ikke er kjæreste-materiell)

Endret av Absolut
Lenke til kommentar

Jeg skal være erlig med deg. Hvor vanskelig det kommer til å bli kommer helt ann på hvor digg du er og hans standarer. Er du helt ok looking vill det ikke bli noe sak. Bare det at en jente tar initiativ til å ha sex er noe de fleste gutter er helt uvandt med og vil være en turn on i seg selv. Spør om han vil være med å gjøre noe (hva som helst, cafe, kino, film whatever, bare sånn at han blir vant til være med deg på to mans hånd. Fortsett å tekst ham og flørt.

 

Ikke sats på fylle første gang, just.. don't.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Er det virkelig så lett å få seg noe hos dere gutta altså? Jeg vet at jeg kun hadde takket ja til han fyren jeg er interessert i. Spiller ingen rolle hvem andre som hadde spurt altså.

Og jeg vet at mange av venninnene mine ikke vil ha sex med andre gutter enn en som hadde vært kjæresten deres. Men dere gutter legger kanskje ikke så mye følelser i sex som vi jenter gjør.

 

Men hadde dere takket ja hvis ei av deres venninner bare hadde spurt sånn rett ut altså?

 

Postet av anonym: d79b4cc3b672965364bef3b46c1062f9

Lenke til kommentar

Viss du spør han rett ut som det,

vekker du nok noen instinkter hos han ja ;)

 

Det er nå engang sånn at det ligger litt i mannfolk at det ikke alltid skal så mye til før det blir turn on :!:

(Jada, det er sånn for noen jenter også,

men gutta er nok i flertallet der gitt)

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Kanskje strategien deres er verdt et forsøk da, i stedet for å bestandig tenke så komplisert..

I hvilke setting burde jeg egentlig slenge noe sånt ut i lufta da? hvordan burde jeg si det?

Men huff..er redd det skal bli kleint hvis han avviser meg:/ Hva gjør jeg da liksom.. Sjenker oss begge så møkkings at noen av oss slipper å huske den pinlige avvisningen? :ninja:

 

Postet av anonym: d79b4cc3b672965364bef3b46c1062f9

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Kanskje strategien deres er verdt et forsøk da, i stedet for å bestandig tenke så komplisert..

I hvilke setting burde jeg egentlig slenge noe sånt ut i lufta da? hvordan burde jeg si det?

Men huff..er redd det skal bli kleint hvis han avviser meg:/ Hva gjør jeg da liksom.. Sjenker oss begge så møkkings at noen av oss slipper å huske den pinlige avvisningen? :ninja:

 

Postet av anonym: d79b4cc3b672965364bef3b46c1062f9

Du sender han en melding: Vil du ha sex med meg?

 

Neida, kan bli tatt som en spøk fra hans side. Prøv å si det face to face, og bare si det. Omtrent alle gutter sier ja til slikt, og om han er jomfru vil han nok enda mer ha sex.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...