Jekken Skrevet 27. mars 2011 Skrevet 27. mars 2011 God kveld folkens, håper dere kan hjelpe meg. Skal lage egentrenings opplegg i gymmen.. Planlegg og gjennomfør en økt med styrketrening. Hva slags styrke trenger du? Og hva er målet for økta? Eksempel på mal for en øktplan finner dere i margen til venstre. Økten skal ha en varighet på 45 min, inkludert oppvarning og uttøyning. Noen som kan hjelpe meg?
HValder Skrevet 27. mars 2011 Skrevet 27. mars 2011 Fortell litt om det du har gjort hittil så kan folk hjelpe deg med det du ikkje forstår. Slik du vinklar det no virkar det som om du er ute etter å få nokon til å gjere leksene dine for deg .
Jekken Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Skrevet 28. mars 2011 hehe, har tatt utgangspunkt i 4x 1000M, 1-2min 1min pause, oppvarming er jogging med ca 80m fres ca 10-15min og da nedjogging etter på i ca 10min. Det jeg igrunn lurer på er hvilke muskel grupper en bruker, og hvorfor en varmer opp. Kan vere det ble litt rotete formulert men håper der skjønner tegninga 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå