Gå til innhold

Telenor sletter alle abonnementene


Anbefalte innlegg

Noen andre som tilbyr bedre deal enn fri bruk av mobilt internet til 300 pr mnd uten å strupe nettet før 6gb er nedlastet da? Eneste grunnen til at jeg vurderer Telenor. Vil ha fri bruk på datatrafikk, og fri-bruk-pakken jeg har nå (fri bruk av alt til 199 pr mnd) varer bare ut april.. Håper det kommer noen nye go'deals når 1. mai nærmer seg..

Tele2 har abonnementet Surfebrett som inkluderer fri bruk av data for 179kr i måneden, men de struper hastigheten etter 4GB.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å ikke kom med at telenor har bedre dekning for onecall bruker telenor sine linjer

 

onecall har faktisk gått over til network norway sitt nettverk. så telenor har faktisk bedre dekning enn onecall

 

 

Ja de har network norway sitt nettverk , det har du helt rett i. MEN den bruker også nettverket til telenor, det jeg har gjort er å gå inn manuelt å velge nettverket til telenor permanent, slik at jeg bruker deres nett alltid. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Telenor er en av verdens raskest voksende mobiloperatører og har over 3 129 000 mobilkunder i Norge. Det sier litt når folketallet i norge ligger på rett under 4 932 000 mennesker. Telenor har abonnementer som passer for alle og har selgere som kan det de gjør fra dag én. Telenor har også et stort utvalg av mobiltelefoner og en god kundeservice som hjelper deg med det du lurer på, enten du ringer kundeservice eller går direkte til en av de mange telenorforhandlerne.

 

Det er veldig tydelig at folket ikke ønsker lavest mobilregning, men heller høyest sikkerhet. Du kan alltid stole på at telenor leverer det de lover og retter opp i feil de gjør med en gang.

 

Så... OneCall... Go fuck yourselves

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Telenor er en av verdens raskest voksende mobiloperatører og har over 3 129 000 mobilkunder i Norge. Det sier litt når folketallet i norge ligger på rett under 4 932 000 mennesker. Telenor har abonnementer som passer for alle og har selgere som kan det de gjør fra dag én. Telenor har også et stort utvalg av mobiltelefoner og en god kundeservice som hjelper deg med det du lurer på, enten du ringer kundeservice eller går direkte til en av de mange telenorforhandlerne.

 

Det er veldig tydelig at folket ikke ønsker lavest mobilregning, men heller høyest sikkerhet. Du kan alltid stole på at telenor leverer det de lover og retter opp i feil de gjør med en gang.

 

Så... OneCall... Go fuck yourselves

Selger..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For mange betyr ikke pris alt, men også fleksibilitet. Mistet telefonen og trenger nytt SIM-kort? Det får du på dagen og aktivert på minuttet hos en Telenor-forhandler. Det samme gjelder forsåvidt tvilling og datakort. PUK-koder også. kjøper du mobilt bredbånd hos en Telenor-forhandler får du også USB-modemet der og da, klart til bruk. Er også mange selgere som fyller på kontantkort ved kjøp og overfører kontakter fra gammel telefon til ny ved kjøp osv. Telenor er ikke de billigste, men det er som sagt ikke bare det som har noen betydning :) Price is what you pay, value is what you get...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vært Telenor abbonnent siden tidlig 90-årene, og som sagt tidligere i tråden er det kundeservice, dekning, sikkerthet osv osv som jeg gjerne betaler litt ekstra for. Det er som med alt annet her i samfunnet, man får det man betaler for. Ser jo bare på noen kompiser som har andre operatører, hvor mye de sliter med kundeservice, tjenester o.l. så fort de får problemer med noe. Nei,velg de store seriøse selskapene som Telenor og Netcom hvis du ønsker en problemfri mobilhverdag ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Har vært Telenor abbonnent siden tidlig 90-årene, og som sagt tidligere i tråden er det kundeservice, dekning, sikkerthet osv osv som jeg gjerne betaler litt ekstra for. Det er som med alt annet her i samfunnet, man får det man betaler for. Ser jo bare på noen kompiser som har andre operatører, hvor mye de sliter med kundeservice, tjenester o.l. så fort de får problemer med noe. Nei,velg de store seriøse selskapene som Telenor og Netcom hvis du ønsker en problemfri mobilhverdag ;)

Jeg støtter Chivas fullt og helt, selv om det er NetCom for min del, da. TnM og NC har et omfattende forhandlernett og god kundeservice på telefon, noe som betyr at problemer løses kjapt og effektivt.

Lenke til kommentar

Synes det er mye negativitet om Telenor her nå! La meg nevne noen punkter jeg synes er veldig bra:

 

- De har gjerne VELDIG GODE TILBUD PÅ MOBILTELEFONER. Det vil si at du gjerne IKKE alltid taper penger på å Telenor i stedet for One Call, særlig det første året.

- Maks 10 kr i datanedlastning daglig. Bra! Jeg betaler i dag 0 (!) kr i måneden med billige ringe/sms-priser, og bruker heller mobilnettet til surfing en gang i blant (reiser ol.). Når har man egentlig ikke tilgang til wiFi?

- Telenor har Fri Familie. Dette kan du spare en god del på, samt at det er en kontaktgaranti for barnefamilier ol.

- Telenor har fantastisk kundeservice som kan hjelpe deg med ALT, og er åpen bortimot ALLTID.

 

Poenget er ikke at One Call er dårlig - folkepakka er helt utrolig bra spør du meg, men Telenor er ikke langt etter. Og per i dag har Telenor en hel del kvaliteter jeg verdsetter mer enn ei regning på 20 kr mindre per måned.

 

:new_woot:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Telenor er en av verdens raskest voksende mobiloperatører og har over 3 129 000 mobilkunder i Norge. Det sier litt når folketallet i norge ligger på rett under 4 932 000 mennesker. Telenor har abonnementer som passer for alle og har selgere som kan det de gjør fra dag én. Telenor har også et stort utvalg av mobiltelefoner og en god kundeservice som hjelper deg med det du lurer på, enten du ringer kundeservice eller går direkte til en av de mange telenorforhandlerne.

 

Det er veldig tydelig at folket ikke ønsker lavest mobilregning, men heller høyest sikkerhet. Du kan alltid stole på at telenor leverer det de lover og retter opp i feil de gjør med en gang.

 

Så... OneCall... Go fuck yourselves

 

Jeg kan si det på denne måten.

 

Er du telenorkunde som ikke får sponset mobilbruken av jobben, er du overhodet ikke prisbevisst. Telenor livnærer seg på gamlinger som fortsatt tror de har med televerket å gjøre, og ikke en av verdens ondeste selskaper som blant annet støtter barnearbeid.

Telenor skulle ha mistet retten til å drive i Norge etter grameen phone skandalen.

Endret av Lilac1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men ok de har god dekning i Norge, det har jo de fleste. Men jeg lurer på når de skal skaffe skikkelig dekning i tuneller, som f.eks. når jeg sitter på tbanen i Oslo, da er det jo litt kjedelig å se på andre folk og jeg vil gjerne inn å sjekke FB eller diskusjonsforum o.l. Det finnes jo ikke nett dekning der.

Kan det være så vanskelig å smelle opp noen sendere i mellom tbanelinjene mellom majorstua og nationalteatret, mellom nationalteatret og stortinget, mellom stortinget og oslo s?? Kan det være så vanskelig?? Merker jeg på strekningen blir skikkelig iritert for at nettverket er ikke eksisterende :( Skaff bedre dekning i hovedstaden liksom (Nå snakker jeg generelt om alle levrandørene og ikke direkte telenor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Onecall er fantastisk, jeg har skjeldent regninger på over 100kr.

 

0kr måneden

140min i måneden

90sms i måneden

ingen binding

ingen etableringsgebyr

 

ulempen er databruk derimot, men jeg har en gammel SE telefon for øyeblikket så det skader ikke meg. Men tror Onecall har en ganske grei datapakke til 49kr ekstra i måneden.

Endret av siindre
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg har to ganger fått sim kort gratis fra one call, en gang da jeg skulle feilsøke telefonens simleser, og en gang da den ble stjelt.

Når det gjelder brukerservice er jeg veldig fornøyd med one call. Det tok meg to dager fra jeg ble frastjålet telefonen til jeg hadde simkortet i hånden. Felskibelt nok for meg.

Og sperringen ble gjort på under minuttet.

 

Epostene mine ble besvart raskt og regningene mine ble lave (er nå i utlandet så nå er de 0). One call faktura.

 

Kevin: jeg har jobbet for telenor, jeg kjenner til deres "vokseproblemer"... Det er langt ifra så rosa som du fremstiller.

Det verste med Telenor er deres monopolistiske tendenser, hadde det ikke vært for one call eller chess, netcom og tele2 så hadde vi hatt telepriser fra 1999 og null utvikling/nettinvesteringer

 

Når det er sagt så har også one call norges mest fornøyde kunder, value is what you get... price is indifferent. Give customers a service they want for a fair price and they will come back to you with a smile on their face(som ambassadører). Make your customers feel tricked, robbed or disappointed and you are sure to never strike a deal with that customer again (unless they got a gun behind their head).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tja, OneCall har ikke alltid så bra kundeservice:

Når jeg hadde mistet SIM-kortet mitt og bestilte et nytt, glemte de å aktivere det nye, og påstod at de allerede hadde fikset det når jeg tok kontakt, noe som var helt feil.

Ble feilfakturert for noen datapakker i fjor, og det var et salig styr å få det fikset. Det skjedde til og med to ganger.

Når jeg byttet til Djuice så fikk jeg heller ikke tilbakebetalt det jeg hadde forhåndsbetalt for mye, selv om de sa de skulle gjøre det...

 

Men ja, kommer nok til å bytte vekk fra Djuice når bindingen går ut. Blir antagelig OneCall, Chess eller Tele2.

Lenke til kommentar

Enig med kommentarer over, men skjønner ikke helt hvorfor OneCall blir skrytt så mye opp i skyene, de har jo akkurat det samme som de andre operatørene.

 

Tele2 har forøvrig akkurat samme løsningene på fastprisabonnement, og er mye billigere når man går over gitt grense av inkludert bruk. I tillegg har man også familieløsning. Hvorfor er familieløsning viktig? Jo, fordi moren din kanskje ikke trenger pakkeløsningsabonnement, men gjerne klarer seg med et vanlig abonnement. Da er det kjekt å kunne ringe gratis :)

 

Vil mye heller ha en operatør som gir et komplett tilbud av løsninger og tilleggstjenester, enn en operatør som markedsfører seg med "Norges mest fornøyde kunder" via en latterlig dårlig markedsundersøkelse.

Lenke til kommentar

Huff for noen priser.

 

Tror jeg hopper over til OneCall om et par ukers tid, da mitt gode Chess-abonnement utløper i slutten av april. Forøvrig bruker OneCall Network Norway sitt nett, som igjen samarbeider med Telenor om dekning, så at en MÅ ha Telenor-abonnement for å få Telenor-dekning stemmer dårlig.

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...