Gå til innhold

Nye SE Xperia (neo) Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ooh, den PRO ser jo rå ut. Kunne tenkt meg et tastatur!

 

Har akkurat bestilt meg en Neo selv, så blir vel ikke med det første da.

 

Pro kommer vel ikke før til høsten pga liten etterspørsel av telefoner med tastatur..

Dama venta lenge på pro, før vi fikk høre dette.. Da ble det neo, og hun kan ikke si hun savner tastaturet.

Går flott å skrive på skjermen så lenge man har ett bra tastatur, og ikke så aalt for store fingrer.

Lenke til kommentar

Xperia Neo i hus nå, godt fornøyd så langt. Men styrer litt med keyboard-oppsettet i sms-programmet Chompsms. På min gamle HTC Magic hadde jeg Chompsms med T9-keypad, og ønsker å ha det samme på Neo. Men finner ikke ut hvor jeg kan velge mellom QWERTY og T9, slik som på Magic. Noen som vet?

 

Har allerede prøvd andre T9-keypads, men er ikke like fornøyd med disse som med det jeg hadde når jeg brukte Chompsms.

Lenke til kommentar

Er det noen andre som ikke får kameraknappen til å aktivere kameraet på Neo?

Jeg trodde det at man bare skulle trykke på kameraknappen og så ville kameraet bli aktivert. Men når jeg trykker på knappen skjer det ikke noen verdens ting.

Eneste måte å aktivere kameraet på er programikonet. Kameraknappen virker som den skal når kameraet er aktivert, så det er heldigvis ikke noe stort problem.

Endret av NikZer
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...