Gå til innhold

Får ikke kjøpt apps i Android Market med Google Apps-konto


Anbefalte innlegg

Er det noen som får til å kjøpe Apps (ikke gratis) i Android Market med en Google Apps-konto?

 

Jeg har lagt til Google Checkout, men får det ikke til å fungere.

Hvis jeg prøver å kjøpe apps på mobilen får jeg melding om "none of the accounts on your phone are supported by Google Checkout".

Hvis jeg prøver å kjøpe via https://market.android.com/, skjer det ingenting etter at jeg velger hvilken mobil jeg skal sende til, og trykker "fortsett". Vinduet bare lukkes..

Endret av oro2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som får til å kjøpe Apps (ikke gratis) i Android Market med en Google Apps-konto?

 

Jeg har lagt til Google Checkout, men får det ikke til å fungere.

Hvis jeg prøver å kjøpe apps på mobilen får jeg melding om "none of the accounts on your phone are supported by Google Checkout".

Hvis jeg prøver å kjøpe via https://market.android.com/, skjer det ingenting etter at jeg velger hvilken mobil jeg skal sende til, og trykker "fortsett". Vinduet bare lukkes..

 

Har ikke forsøkt i dag, men handlet i går i alle fall. Desverre ingen ide om hvorfor det går dårlig for deg.

Lenke til kommentar

Er det noen som får til å kjøpe Apps (ikke gratis) i Android Market med en Google Apps-konto?

 

Jeg har lagt til Google Checkout, men får det ikke til å fungere.

Hvis jeg prøver å kjøpe apps på mobilen får jeg melding om "none of the accounts on your phone are supported by Google Checkout".

Hvis jeg prøver å kjøpe via https://market.android.com/, skjer det ingenting etter at jeg velger hvilken mobil jeg skal sende til, og trykker "fortsett". Vinduet bare lukkes..

 

Har du flere Google kontoer? Slik jeg leser feilmeldingen så er ikke din konto på telefonen den samme som du har koblet opp mot Google Checkout.

Jeg har ingen problemer med å handle.

Lenke til kommentar

Det er den samme kontoen, men tidligere hadde jeg to kontoer. Dvs jeg hadde en google apps konto + en konto med samme navn som ble brukt på tjenester som var utenfor google apps (picasa ++.. ). Men nå har jeg kjørt den oppgraderingen av Google Apps som inkluderer alle tjenester under Google Apps. Da jeg skulle legge til Google Checkout til Google Apps-kontoen min, ble jeg bedt om å oppgi en ny gmailadresse som de kunne kopiere alle data fra den gamle kontoen.

 

 

Jeg er sikker på at jeg bruker samme konto nå. Det kommer en melding øverst på skjermen på Google Checkout om "denne kontoen er administrert av <mittdomenenavn>, og hvis jeg manøvrerer meg fra Google Checkout til Google Mail via menyene øverst på nettsiden kommer jeg inn i den riktige mailboksen (den samme jeg synker på mobilen).

Har også sjekket oversiktssiden over kontoen min (Dashboard), og der ligger google checkout med mitt kredittkort sammen med mailboks, kontaktliste og kalender jeg bruker på mobilen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...