Gå til innhold

Youtube hakker i chrome


Anbefalte innlegg

Hver gang jeg spiller av youtube-klipp, så hakker de. Man skulle tro dette gjaldt alt som var flash, men det er ikke tilfellet - det gjelder bare youtube. Også når jeg kjører i inkognito modus. Veldig irriterende.

 

Det hakker dog ikke når jeg rører på musen oppå bildet. Men da må jeg røre på den hele tiden, hvis ikke hakker det. Veldig irriterende! Vurderer å bytte nettleser bare på grunn av dette.

 

Det var ikke sånn før.. Jeg har prøvd å tømme buffer, logg, resette alt sammen, reinstallere Chrome osv., men ingenting har hjulpet.

 

Noen som vet hvordan dette kan rettes opp i?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd å deaktivere flash-pluginen chrome kommer med, slik at chrome vil bruke den flash-versjonen du selv har installert?

 

Skriv about:plugins i adressefeltet og enter, velg så +Detaljer øverst til høyre. Hvis du har installert flash selv for bruk i andre nettlesere, vil du ha to oppføringer der. Chrome vil som standard bruke den som medfølger chrome (du ser hvilken ved å se på plassering, bare en ligger i en /chrome/-mappe). Deaktiverer du den vil chrome skifte til den andre flash-pluginen.

 

Det kan samtidig være lurt å laste ned nyeste flash fra adobe.com hvis du ikke har det fra før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvd å deaktivere flash-pluginen chrome kommer med, slik at chrome vil bruke den flash-versjonen du selv har installert?

 

Skriv about:plugins i adressefeltet og enter, velg så +Detaljer øverst til høyre. Hvis du har installert flash selv for bruk i andre nettlesere, vil du ha to oppføringer der. Chrome vil som standard bruke den som medfølger chrome (du ser hvilken ved å se på plassering, bare en ligger i en /chrome/-mappe). Deaktiverer du den vil chrome skifte til den andre flash-pluginen.

 

Det kan samtidig være lurt å laste ned nyeste flash fra adobe.com hvis du ikke har det fra før.

Denne var genial. Deaktiverte default pluginen innebygd i chrome. Det fungerte! Takk så mye :)

 

EDIT: Jeg tulla.. så raskt jeg spilte av en video med høyere oppløsning enn 240p, var problemet der igjen. Problemet er der uvhengig om jeg bruker Chrome sin "innebygde" flash eller en jeg installerer eksternt. Jeg har prøvd begge to, og det hakker like mye.

Endret av petruskamelon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...