Gå til innhold

mat program for å gå opp fra 75 til 100kg. Hva må jeg spise?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

jeg har tenkt å gå opp i vekt veier rundt 75 kg nå og måle er 100 kg, men trenger en bra mat program, som hvormye av hva skal det tas av i løpet av dagen ( eks. frokost : 200 dl havregryn ++), noen anelser om hvor jeg kan få tak i det?

 

Havregryn får du på vanlig matbutikk :)

 

Noen tips på denne siden!

Lenke til kommentar

Kan du utbrodere litt? Tenker du å legge på deg fett eller muskler, en kombinasjon?

 

 

i muskler

 

25 kg masse, hvor lang tid skal du bruke på dette?

 

Urealistisk mål spør du meg. Spising kommer bare til å legge på deg fett. Kombiner med styrketrening for å bygge muskelmasse.

 

Hvor høy er du?

 

 

er rundt 175 høy

Lenke til kommentar

Du må lære deg å gå før du kan løpe. Tren og spis deg opp til 85 kg først, før du begynner å tenke på 100 kg. Hvis du når 85 - 90 kg på 175 cm med lite fett så kommer det til å se ganske imponerende ut ;) 100 kg med lite fett er veldig mye muskulatur fordelt på 175 cm. Jobber du steinhardt i 10 år, så begynner du kanskje å nærme deg, men det blir nok ganske vanskelig uten kjemisk assistanse :)

 

Kjapt googlesøk gav meg dette på 5' 10" 220 lbs:

beyondbuilt.jpg

Lenke til kommentar

Du må lære deg å gå før du kan løpe. Tren og spis deg opp til 85 kg først, før du begynner å tenke på 100 kg. Hvis du når 85 - 90 kg på 175 cm med lite fett så kommer det til å se ganske imponerende ut ;) 100 kg med lite fett er veldig mye muskulatur fordelt på 175 cm. Jobber du steinhardt i 10 år, så begynner du kanskje å nærme deg, men det blir nok ganske vanskelig uten kjemisk assistanse :)

 

Kjapt googlesøk gav meg dette på 5' 10" 220 lbs:

beyondbuilt.jpg

hehe ja må jo opp litt og litt self. men jeg ser etter et mat program som kan hjelpe med deg ved siden av treningen..

Lenke til kommentar

Først bør du finne deg et skikkelig treningsprogram. På f.eks TN.no kan du laste ned "Release Your Potential". På samme nettside finner du forskjellige kalkulatorer for å regne ut kaloriene etter din målsetting. Du får også en god innføring i hva og hvor mye du bør spise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...