Gå til innhold

Clevo W870CU - Katta i sekken


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte Multicom sin Clevo W870CU variant like før jul 2010. Siden da synes jeg har kjøpt katta i sekken, for å si det på en fin måte.

 

Problemene mine er som følger:

* Hakking/lagg i videoer på f.eks youtube.com mens jeg har et spill i bakgrunnen. Dette problemet har jeg ikke på en 7 år gammel laptop engang.

* Elendig FPS i spill, i forhold til dårligere maskiner.

 

Specs på systemet er som følger:

* 17.3" Full-HD LED (1920x1080 oppløsning)

* ATI Radeon Mobility HD5870 skjermkort

* Intel Core i7 720QM prosessor

* 4GB 1333Mhz SO-DIMM 9-9-9

* 320GB SATA 7200RPM 2.5"

 

Kjører Windows 7 - 64 bit OS på denne.

 

Jeg kan ikke skjønne hva som gjør denne maskinen så J**LIG dårlig.. Har oppdaterte skjermkort drivere som er lastet ned fra AMD/ATI, drivere lastet ned via Windows Update og de driverne WU ikke fant, laster jeg ned fra clevo.com.

 

Hvis jeg ikke får løst dette "problemet", så vil jeg selge denne så fort som overhodet mulig. Regner jeg går med jævli mye tap, ettersom denne er blitt erstattet med en ny modell nå.

 

Har sjekket i BIOS om det er noe der som jeg kan justere på, men i BIOS er det faktisk MEGET lite jeg kan justere på som påvirker ytelse. Her kan jeg stille klokken, endre boot rekkefølge på enheter og strømsparing o.l.. Ingenting med mer avanserte innstillinger, desverre.

 

Noen gode forslag? Eller noen som ønsker seg en Clevo W870CU, gi meg beskjed! :no:

Endret av mainsheep
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har satt high performance i strøm alternativer ja. Har ikke sjekket temperaturer, da jeg ikke trodde dette var relevant da datamaskinen er treg fra første stund når jeg starter spillet.

 

Har du et forslag til program som viser temperatur?

 

Tusen takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...