Gå til innhold

Windows ME eller XP?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ME er det værste OS noensinne... Win3.1 er ikke halvparten så forferdelig som ME var. Ustabilt, mangel på drivere og ikke minst et evigt helv*** for man visste ikke om det var 2000 drivere eller win9x eller om det var ME drivere som skulle brukes.

 

..og MS har selv sagt at ME ikke ble så voldsomt bra.... og takk en viss Gates for at XP kom så fort som den gjorde slik at det er få som har ME...

 

puh... ME = et supporthelv***

Lenke til kommentar

hmmm, med en gang det kommer den post der man skal sammenligne XP og ME så blir det garantert en lang post.

nei, som en annen her sa at XP og ME kan ikke sammenlignes.

XP har mer stabilitet en ME, den eneste opplevelsen man for i ME er de fine blåskjermene som popper opp :D har bare brukt ME i ca. 6 måneder selv tror jeg så i ettertid så har jeg hjulpet forskjellige folk med ME, selv synes jeg at 3.1 og 3.11 er litt morsomt å holde på med siden at det er så gammelt, blir liksom en annen følelse over det hele, men seff så bruker jeg ikke 3.1 og 3.11 til vanlig da, har faktisk ikke brukt det på lenge, men tilbake til temaet.

sist gang jeg så ME så kom det en fin feilmelding om at den manglet en fil å det var rett etter installasjonen faktisk.

ME har vel sine svakheter å det er vel det, det er mest av også i ME :D tror ikke at MS tok se nok tid når de laget Windows Millenium det er kanskje derfor det ble såpass dårlig som det ble også, men når det er sagt, hadde det vært litt mer stabilitet å ikke så mye feil med ME så tror jeg at ME hadde vært like sikkert som 2000 faktisk.

vet at for ca. 2 år siden så ble ME levert med alle nye pc`er som ble solgt, men i dag så blir jo alle nye maskiner levert med XP :D litt bedre det da kanskje. selv bruker jeg bare XP fortiden, ingen tvil kanskje, siden at det er den eneste windows versjonen som duger sånn passe bra iallefall.

 

det er 3 os som blir mest brukt her i verden å det er: Windows, Linux og Mac, men alle har forskjellige meninger om alle sammen :D jeg også.

for jeg synes at linux er best :D windows kommer nok på andre plass hos meg ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...