Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Konfigurering av Bipac Billion 610 ADSL Router


Anbefalte innlegg

Har prøvd og prøvd uten hell....

Får å kunne bruke ftp, åpne porter osv...web

21,80,4662 osv..

Noen som har bipac og vil hjelpe en stakkar som vil by på seg selv og det han har på harddisk(ene)? :lol:

 

Har også kikket gjennom forumet her og ser at det er mye tull med Billion og config´n , så jeg kommer nok til å kjøpe en ny router

 

Takk!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har prøvd og prøvd uten hell....

Får å kunne bruke ftp, åpne porter osv...web

21,80,4662 osv..

Noen som har bipac og vil hjelpe en stakkar som vil by på seg selv og det han har på harddisk(ene)? :lol:

 

Har også kikket gjennom forumet her og ser at det er mye tull med Billion og config´n , så jeg kommer nok til å kjøpe en ny router

 

Takk!!

 

Det burde da ikke være værre med denne enn andre, hva har du prøv og har du lest manualen?

Lenke til kommentar

Har lest og lest, manualer,tutorials,forum og tilogmed tyske forklaringer jeg ikke forstod bæret av :lol:

 

Jeg åpner config programmet, og forandrer, og kommer meg på nett igjen etter 20-30 inlogginger, i config programmet...

Mister også [email protected] (telenor) i configoppsettet, må skrive dette inn igjen, nesten hver gang jeg er i configprogrammet, selv om jeg trykker på save... hver gang.

 

:shrug::shrug::shrug::shrug:

Lenke til kommentar
Har lest og lest, manualer,tutorials,forum og tilogmed tyske forklaringer jeg ikke forstod bæret av :lol:

 

Jeg åpner config programmet, og forandrer, og kommer meg på nett igjen etter 20-30 inlogginger, i config programmet...

Mister også [email protected] (telenor) i configoppsettet, må skrive dette inn igjen, nesten hver gang jeg er i configprogrammet, selv om jeg trykker på save... hver gang.

 

:shrug::shrug::shrug::shrug:

 

Nyeste firmware til den?

Lenke til kommentar
vill ikke gå inn å kikke, da sitter jeg der igjen.. og da venter 30 minuters rot med å komme inn igjen, selv om jeg ikke forandre noe.

Men kjøpte routeren høsten 2001

 

Nyeste firmware så ut til og være fra 2002, de problemene du har kan hende forsvinner med en nyere firmware.

Lenke til kommentar
btw... har jeg en slik en liggende? : pin-to-pin RS-232 cable( DTE-DCE )

 

Har denne en norsk utalelse :lol::lol:

 

Tipper den er for tilkobling til routeren hvis du vil bruke hyperterminal for å konfigurere den. Ikke noe du trenger å bry deg med foreløpig :)

 

Angående installering av firmware, så er det HELT sikkert en guide i manualen eller på hjemmesiden hvor du lastet den ned.

 

For å få ftp til å fungere, så holder det ikke å bare forwarde port 21. Har du en aktiv ftp server, må også port 20 forwardes. Har du en passiv server, så må portrangen til ftptransfers forwardes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...