Gå til innhold

Intel i7 990x luftklokking!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Ja ser bra ut det der... Jeg har en 980x, men lurer bare på hvor mye volt kan jeg ha på den? Jeg har ikke gått noe spess over 1.4v. men er det noe stress å sette den på ja si 1.45v? Jeg kjører den på 4.6 nå med 1.387v er det bare tempen jeg må passe på?

 

Tør bare ikke å gå for høyt, er så dyrt å ødelegge =O(

Lenke til kommentar

Hei.

 

Ja ser bra ut det der... Jeg har en 980x, men lurer bare på hvor mye volt kan jeg ha på den? Jeg har ikke gått noe spess over 1.4v. men er det noe stress å sette den på ja si 1.45v? Jeg kjører den på 4.6 nå med 1.387v er det bare tempen jeg må passe på?

 

Tør bare ikke å gå for høyt, er så dyrt å ødelegge =O(

 

jeg ville ikke kjørt 24/7 med disse over 1.35v. 990x kjørte 4500mhz prime på 1.31v i hvert fall, ca 72C load.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Ja ser bra ut det der... Jeg har en 980x, men lurer bare på hvor mye volt kan jeg ha på den? Jeg har ikke gått noe spess over 1.4v. men er det noe stress å sette den på ja si 1.45v? Jeg kjører den på 4.6 nå med 1.387v er det bare tempen jeg må passe på?

 

Tør bare ikke å gå for høyt, er så dyrt å ødelegge =O(

 

jeg ville ikke kjørt 24/7 med disse over 1.35v. 990x kjørte 4500mhz prime på 1.31v i hvert fall, ca 72C load.

 

 

Ja jeg ligger på ca 72 74 ved load nå, men kan ta å sette den ned litt. men om jeg skal benke litt kan jeg da skru den opp til 1.4++ volt får å klokke den mere får å teste den ut? har H70 kjøling på den nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...