Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komme over en fetish


Anbefalte innlegg

Har en rimelig sterk fetish for strømper, og en kjæreste jeg er veldig glad i som nekter å bruke det. Hun har prøvd det et par ganger, og begge gangene har det endt med at hun gjemmer seg under dyna og gråter. Grnnen for at hun nekter er at hun påstår hun er for feit, noe hun absolutt ikke er! Er vel et drøyt halvår siden sist hun prøvde nå, og jeg merker selv at jeg har mast litt i det siste, idag ble det veldig mye.

Føler meg skikkelig slem som maser på henne hele tiden, men jeg klarer ikke å la det være. Og det plager meg noe veldig... Samtidig syntes jeg det er så dumt av henne når hun har en så dårlig grunn, hun er jo den nydligste jenta i verden! Og at jeg tenker så negativt om henne gjør det bare værre.

Er det noen som har vært borti noe lignende og greid å komme over det?

 

Postet av anonym: d06247944ef1ec6695574177457cb514

 

Postet av anonym: d06247944ef1ec6695574177457cb514

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her synes jeg faktisk dama bør "ta seg sammen" og gjøre denne lille tingen for partneren sin - det er bare strømper. Det er da ikke normalt å ligge under dyna med strømper på og grine, feit eller ei.

 

 

Jeg synes det er et dårlig forslag at hun skal "ta seg sammen", det er tydelig at hun IKKE liker det hun har forsøkt. Sex bør være frivillig, hun skal ikke tvinge seg til noe.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hun har antagelig dårlig selvtillitt pga noen kg for mye, og er da ikke komfortabel med settingen strømper osv, som gir fokus på kroppen hennes.

Lenke til kommentar

Du må jo ihvertfall ikke presse henne, siden hun ikke liker det!

Føler hun seg ikke komfortabel i det, så burde du respektere det.

Du kan jo evt kle deg i strømper, ta et bilde av deg selv, redigere bildet med å få fram noen bryster og sette inn et dame-ansikt, så har du det!

Lenke til kommentar

Si at du er ganske tolerant innenfor store maskevidder!

Hehe, ja, det trengs ikke noe slik, det ser bare dumt ut :p

 

Men som Sebbe sier så er det nok selvtilitten som ikke er som den skal, det høres rimelig riktig ut. Har pprøvd å booste den i et par år nå uten å lykkes noe særlig, uten å lykkes noe nevneverdig.

Skjønner at det ikke er noen hotfix på det, men er det noe jeg burde tenke spesielt på som kanskje kan hjelpe henne med å skjønne at hun er det nydligste vesenet i verden for meg?

 

Postet av anonym: d06247944ef1ec6695574177457cb514

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...