Gå til innhold

Ønsker å kjøpe Tabard of The Lightbringer


Anbefalte innlegg

Heisann. Som tittelen forklarer, ønsker jeg å kjøpe Tabard of The Lightbringer og/eller Crimson Deathcharger.

 

Jeg er villig til å gjøre en realm transfer for å få tak i disse itemene.

Er det noen som enten har et av disse itemene liggende, eller planlegger å få tak i dem i nærmeste fremtid, send en PM til meg på forumet så avtaler vi nærmere det praktiske rundt selve "transaksjonen".

Jeg er først og fremst interessert i tabarden, men en mount kan også vurderes :)

 

Jeg vil også nevne at jeg er klar over at disse tingene er verdt mye "ingame valuta", så jeg vil gi den av dere som henvender seg, et fornuftig tilbud.

 

 

Edit: Jeg er også interessert i å bli tipset om personer som selger denne tabarden, en auksjon på nettet eller lignende. Jeg har søkt litt på nettet selv, men vet ikke om så mange slike sider, så tips er velkomne.

Endret av Necleto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig gira på Tabard ja, og en transfer til Vashj skal jeg kunne klare :) Er jo bare 3 dager CD på transfer nå, så.

 

Edit: Har faktisk allerede svart han/henne i den tråden, men er redd jeg ikke får svar, så om du kjenner til han/henne, hadde det vært kanon :)

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Kjempemessig :) Nå er jeg på jobb til litt ukristelige tider i kveld og i morgen kveld, men har fri torsdag og på fredag til 23:00.

 

Sender deg min realID på PM. Bare gi en kort forklaring av hvem du eller han/henne er om dere adder meg :)

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Vel, 180.000 er jeg ikke villig til å betale, så da blir nok mount utenfor min rekkevidde om det er slike hinsides priser på den. Er villig til å betale 60-80k for tabard :)

 

Edit: Men takk for tipset likevel :)

haha lykke til du kommer ikke til å få fatt på verken tabarden eller mountet for under 100k om fyren som selger den ikke er helt klok da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...