Gå til innhold

Batteri ladder seg ut på HTC Desire HD


Anbefalte innlegg

ca en gang hver 14 dag ladder batteriet på min HTC Desire HD seg ut helt latterlig raskt. Som i dag der jeg tar telefonen av lading kl 0600 og har 100% batteri, og så ser på telefonen igjen kl 1000 og har 50% batteri. Telefonen har da vært helt idle i lomma mi uten at jeg har koblet den til noe form for nett som wifi/edge/3g.

Restarter jeg telefonen så tømmes batteriet som normalt igjen, hvis ikke så er den tom etter noen timer. Kobler jeg til en ladder i noen sekunder så går batteriet tilbake til normal utladning også.

Noen andre som opplever dette?

Hender også at telefonen plutselig restarter seg selv. Veldig irriterende hvis den gjør det om natten slik at ikke vekkeklokka på den vekker meg :(

 

(har btw ingen programmer som står å suger batteri i bakgrunnen, ikke som jeg er klar over ihvertfall)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

opplever også slikt. av og til så tar det bare noen timer før halve batteriet er oppbrukt. og andre ganger kan den holde seg i over et døgn. syns det er på tide at de begynner å lage ting som faktisk funker

 

Ja det er det samme som jeg opplever, men det er flere dager som telefonen fungerer som den skal enn at den ikke gjør det. Irriterende er det uansett.

Lenke til kommentar

HTC sitt tips var at jeg kunne gjenopprette telefonen til fabrikkinnstillinger. Gjorde det og det virker som telefonen er mer stabil nå. Batteritiden har også blitt vesentlig bedre syns jeg. Hvis ikke det hjalp over tid så måtte jeg sende den inn for en sjekk sa de.

Lenke til kommentar

Det kan være problemer med Sync.

 

Både HTC Sense, og Kalender (sync mot Facebook) er kjent for å kunne bli hengende og tappe batteriet.

 

Det har også vært snakk om en bug, at noe ganger om du tar den ut av laderen, og ikke rører den - så blir den liggende å tappe strøm. Dersom du bare skrur på skjermen og tykker litt og skrur av igjen, så går strømforbruket ned til normalt igjen.

 

Usikker på om dette bare gjelder Custom ROM, eller også stock, finner ikke igjen det innlegget på xda :(

Lenke til kommentar

Det kan være problemer med Sync.

 

Både HTC Sense, og Kalender (sync mot Facebook) er kjent for å kunne bli hengende og tappe batteriet.

 

Det har også vært snakk om en bug, at noe ganger om du tar den ut av laderen, og ikke rører den - så blir den liggende å tappe strøm. Dersom du bare skrur på skjermen og tykker litt og skrur av igjen, så går strømforbruket ned til normalt igjen.

 

Usikker på om dette bare gjelder Custom ROM, eller også stock, finner ikke igjen det innlegget på xda :(

 

OK.

Kjekt å vite. Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...