Gå til innhold

mms melding rotet seg bort til meg


Gjest medlem-16183

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-16183

Hallo. Jeg har et problem. Je har mobilt bredbånd fra netcom. 4G abonnementet.

 

Jeg satt som vanlig med kompisene på teamspeak og la merke til at jeg hadde fått en melding på abonnementet. Jeg fikk beskjed til å logge inn med telefonnummer og passord på en av netcom sine sider. Til min overraskelse var det et stort fint bilde av en baby og en 4 år gammel jente. Men alvorligere skulle det bli. mms var sendt fra en i Trondhjem og på mottaker sto det ikke mitt nummer men en annen person sitt nummer.

 

Hvordan har denne mms meldingen klart å ende opp hos meg? Det må legges til at jeg bruker en yagi antenne med samsung usb modemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

på mottaker sto det ikke mitt nummer men en annen person sitt nummer.

 

 

 

Uhm.. Ganske enkelt at noen sendte til feil nummer? Hvis ikke mobilen din støtter MMS(Eller hvis den for øyeblikket ikke kan mottas?) blir det sendt slik at du kan se/laste ned på Netcom sine sider.

 

Mottakernummeret var ikke mitt, men en annen person sitt nummer! Tror kanskje antennen har fanget opp noe.

 

Og det her skjedde ikke på mobil men på mobilt bredbånd fra Netcom.

Endret av InnerLeopard
Lenke til kommentar

Har du sjekket opp at nummeret faktisk tilhører noen andre? Eller går du bare ut i fra det, siden du ikke kjenner det igjen?

 

Mobile bredbånd har nemlig også et eget telefonnummer - kan det hende at personen som sendte MMS har sendt til dette nummeret? Enten ved feiltasting, eller at noen har hatt det før?

Lenke til kommentar

sa aldri at jeg visste henne var 4 år. Ser bare slik ut. Hva har det å si anyway? Er du hobbypoliti eller noe?

 

Tror jeg hadde funnet et bedre sted å lete etter voldtektsoffer enn å velge noen som jeg tilfeldigvis fikk mms fra.

 

Netcom har tatt ned mms fremviseren sin...

Endret av InnerLeopard
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...