Gå til innhold

Hjelp til XBOX spill.


t-enges

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe spill til Xbox.

Ett i kattegorien Flysimulator, ett bil spill og ett RPG og ett i kattegorien Red Alert i mangel av en bedere beskrivelse.

 

Kan noen hjelpe meg med en anbefaling eller 2?

 

Jeg har bare spilt pc spill før, og det jeg kjenner av fly spill er Janes combat flight og Combat flight sim 2 disse likte jeg godt.

 

Bil spill bør ikke være formell 1.

 

Rpg så likte jeg kjempe godt Morrowwind og Myst og riven om dere kjenner dem.

 

Red Alert synes jeg var helt konge.. finnes det noe slikt på XBOX?

 

:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg skal kjøpe spill til Xbox.

Ett i kattegorien Flysimulator, ett bil spill og ett RPG og ett i kattegorien Red Alert i mangel av en bedere beskrivelse.

 

Kan noen hjelpe meg med en anbefaling eller 2?

 

Jeg har bare spilt pc spill før, og det jeg kjenner av fly spill er Janes combat flight og Combat flight sim 2 disse likte jeg godt.

 

Bil spill bør ikke være formell 1.

 

Rpg så likte jeg kjempe godt Morrowwind og Myst og riven om dere kjenner dem.

 

Red Alert synes jeg var helt konge.. finnes det noe slikt på XBOX?

 

:-)

Kan ikke hjelpe deg med flyspill, RPG eller "Red Alert"-spill, men jeg har mine klare favoritter innen bilspill til xbox:

 

-Midnight Club II

-Project Gotham Racing

-Midtown Madness 3

-Burnout 1 & 2 (2'ern er jo bedre da, men 1'ern er vel billig)

-Need for Speed - Hot Pursuit 2

 

Også synes jeg disse er bra:

 

-Micro Machines :p (ikke akuratt bilspill, men veldig gøy!)

-Colin McRae Rally 3 (Rally spill da, men hvis du liker det er Colin Mcrae dritbra, spesilelt på xbox)

-Rally Sport Challenge (Stilig Rally-spill dette og - bra grafikk)

 

Også har vi:

-Evoluzione (Ser tøft ut men jeg har ikke prøvd det...)

-Sega GT2002 (gøy, men ikke så bra, kjøp det hvis du finner det billig, eller se under)

 

Du kan jo få de to spillene over + et greit nok ratt for kr 599. Ganske bra tilbud på Gamezone, full pris er 1299kr. Lurer på om jeg skal kjøpe det.

 

RPG vet jeg som sagt ikke så mye om, og ihvertfall ikke til xbox (tror ikke det finnes så mange RPG-spill til xbox), men du kan jo tenke på disse to spillene:

 

-Morrowwind, du får jo det til xbox og da :shrug:

-Phantasy Star Online

 

Uansett, lykke til med kjøp av nye xbox-spill

 

EDIT: Glemte å gi link til ratt+2spill-tilbudet på gamzone, det finner du her :)

Lenke til kommentar
Vi har en omtale av spillet her: http://www.gamer.no/omtaler/racing_evoluzione/

 

Jeg likte det veldig godt.

Dette så tøft ut! Tror jeg bestiller det snart...

 

Men da er jo spørsmålet om jeg skal bestille med ratt og Sega GT 2002 eller spillet alene? Eller om jeg skal kjøpe det på gamezone i det hele tatt?

 

Det koster 449kr alene

Med ratt og Sega GT 2002 koster det 599kr (+muligens litt mer for porto siden rattet sikkert veier en del...)

 

Men jeg trenger jo ikke ratt da, synes ratt er elendig å spille med. Bortsett fra sånne dyre ratt, men de koster 1000+++. Og Sega GT 2002 har jeg fra før.

 

Er det verdt å betale 150kr ekstra (i tilegg til det det eventualt koster ekstra i porto) for et ratt jeg ikke kommer til å bruke i mer enn 5min og et spill jeg har fra før?

Lenke til kommentar

Racing Evo er BRA. Hvis du ikke er ut etter simulator kjøring da:-)

 

Grafikken er bærre lekkert men du kjører etter Rubberband princippen: det betyr, hvis du kjører dårlig kommer du sjeldent til å ligge langt bak førerbilen, hvis du er absolutt konge på veien ligger de andre bilene ikke langt etter deg heller. Jeg har nesten rundet det og vunnet alle løp.

Du begynner med en billig dritt bil men opgraderer ganske fort til de finere maskinene.

Har spillt det med et billig ratt forresten (Williams F1 racing wheel 499,- og det fungerte helt fint for meg.

Rallisport Challenge er bra billig for tiden OG DET MÅ du bare skaffe deg fordi det er veldig bra.

 

Har rundet Yager, veldig bra gjennomført spil (flight sim men veldig arcade aktig) men kan bli bra vanskelig å gjennomføre de vanskeligaste brett. En del taktikk kreves det av og til også.

 

Morrowind har du fra før altså, vent til høsten da kommer Star Wars Knights of the old republic oi oi oi oi!

 

Hvis du liker racing spill er det et must å kjøpe Moto GP (ener`n eller toern? Motogp 1 får du allerede som nice price og er veldig bra. Motogp 2 er enda bedre selvfølgelig men ikke nice price enda. For meg er Moto gp 2 det beste jeg har sett og spillt.

Lenke til kommentar

Jeg kan annbefale deg Mad Catz MC2 Bundle på det sterkeste :)! Et veldig godt kjøp, fikk min for 2 dager siden og akuratt begynt så smått på begge spillene. Racing Evo fikk jo veldig bra karakter av gamer.no, jeg har ikke spillt det langt nok til at jeg kan vurdere det men første inntrykket var veldig godt! Sega GT 2002 virket som et veldig bra bil spill det og.

 

Rattet var veldig godt og realistiskt å kjøre med. Og pakken koster jo bare 590,-! Og liker du Rally spill, er Colin Mc Rae Rally 3 tingen! :) Har det selv og det er det beste og mest realistiske racing/bil spillet jeg noen gang har spilt(banene er tom helt like som de ekte!)!

Lenke til kommentar
Jeg kan annbefale deg Mad Catz MC2 Bundle på det sterkeste :)! Et veldig godt kjøp, fikk min for 2 dager siden og akuratt begynt så smått på begge spillene. Racing Evo fikk jo veldig bra karakter av gamer.no, jeg har ikke spillt det langt nok til at jeg kan vurdere det men første inntrykket var veldig godt! Sega GT 2002 virket som et veldig bra bil spill det og.

 

Rattet var veldig godt og realistiskt å kjøre med. Og pakken koster jo bare 590,-! Og liker du Rally spill, er Colin Mc Rae Rally 3 tingen! :) Har det selv og det er det beste og mest realistiske racing/bil spillet jeg noen gang har spilt(banene er tom helt like som de ekte!)!

Jasså?

 

Lurer på om jeg skal bestille det da...

Lenke til kommentar

jeg synest racing evoluzion var knall-dårlig.

greit nok at grafikken var knall og det var kult å utvikle biler, men bilene oppførte seg jo helt idiotisk!

det gikk ikke ann å presse andre biler, og styringen er så rar at jeg får vondt i hodet bare av å tenke på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...