Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kompis interessert i samme dame...


Anbefalte innlegg

jeg møtte ei dame på fest for en stund siden, og det endte i roting. senere har vi hatt en litt flørtete tone og rotet på div fester før vi gikk ut og spiste og shoppet litt for et par dager siden. det endte med vårt første edrukyss og vi hadde en sinnsykt bra kveld.

 

men da jeg fortalte dette til kompisen min kom det vel frem at også han var interessert i henne. han har kjent henne en god stund og de gjør en del ting sammen, men han har aldri prøvd seg på noe, og jeg er nesten helt sikker på at han har havnet i vennefella for lenge siden. ikke har han sagt noe til meg om det før nå heller.

 

litt usikker på hva jeg skal gjøre. jeg skal ikke ha kjæreste da jeg snart er ferdig på vgs og flytter men jeg syns hun virker kul og vil prøve noe. dersom hun er interessert i han trekker jeg meg unna jeg av men det tror jeg virkelig ikke hun er.

 

brudd på bro code å kjøre på?

 

Postet av anonym: 80012d1e995f6dae189cabaa018283ad

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns ikke det er brudd på bro code, men nå er det jo ikke sikkert han kompisen din er helt enig i det da. Men uansett... Ikke har dem vært sammen, ikke har dem pult, ikke har dem rota engang... Selv han skjønner nok at han ikke har noen "case" der, hvis han legger godvilja litt til.

 

Uansett, for dere som driver med dette bro-code greiene, så går det for det meste ut på "bros before hoes" osv... Så, lager han noe pes om det der, så er han tydeligvis ingen bro heller. Man burde klare å unne kompisen sin noe godt, selv om det kanskje stikker litt.

Lenke til kommentar

Kompisen din burde bare lay off om dere har fått noe på gang, du var ikke klar over det med det føsrte, og selv om du var, så kom han seg ingen vei som du sier... Det er masse fin fisk i havet. Selv om jeg ikke personlig foretrekker fisk (I like girls:)

 

Om hun liker deg, så må du jo for all del kaste deg på! Lykke til :D

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke kompisen din men har vært i mange lignende sitasjoner. Blir man kjent med en dame så får plutselig kompisen også lyst på henne. Du burde bare forttsette med det du gjør. Han hadde sikkert gjort det samme. Han vil sikkert bare ha henne fordi du har fått henne.

Lenke til kommentar

Jeg har lest igjennom Bro Code og fant dette paragrafet.

 

3. If a girl falls into the following criteria, she is off limits forever until the end of time:

 

A. Was an ex-girlfriend.

B. Your friend specifically told you he wanted her.

C. Is you're buddy's sister.

 

However, if it's your buddy's cousin, well she's up for grabs, and you're welcome to rub it in his face for years to come.

 

Meeen, hvis du føler kompisen din har falt i vennesonen så er løpet kjørt for han.

Så jeg sier go for it ^^

 

Kilde: Barney Stinson bro code (Hahaha)

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Kommer an på hvor nære du er kompisen din, er det et nært vennskap så er du en drittsekk hvis du fortsetter.

 

Det er bare tullprat.

 

Bra du er saklig.

 

For meg er det tre faktorer du må ta i betraktning.

 

1. Hvor nære er dere? Er han top10, eller top2?

2. I hvilke grad er han betatt? Er han sykt forelsket og vært det lenge?

3. I hvilke grad er du betatt?

 

Om han er blant dine to nærmeste, og er vilt forelsket i jenta, mens du er litt mer care, sier det seg selv hva som blir riktig.

Endret av Hanemann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...