Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kan ikke åpne noen programmer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg på iPhonen og er fortvilet over at jeg ikke klarer å fikse pcen til mine foreldre. Problemet er det at jeg ikke klarer å åpne noen programmer utenom Mozilla thunderbird, jeg er ikke helt sikker på hva de kan ha gjort men jeg tror de har åpnet en mail som inneholdt et virus. På den pop-upen som kommer opp når jeg prøver å åpne et program står det "Denne filen har ikke et tilknyttet program for utførelse av denne handlingen. Opprett en tilknytning i kontrollpanelet for antikrist av tilknytninger."

Hvis det er noe jeg har glømt og ta med så er det bare å spørre, og jeg må takke på forhånd til dem som vil ta seg bryet å hjelpe meg.

Mvh. Turbolax

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har ingen problemer med noe i kontrollpanelet vis det var det du tenkte på.

Edit:Skriveleif

Endret av turbolax
Skrevet

Vet at det er Windows Vista service pack 1 men vet ikke om det er 32 eller 64 bit siden jeg har glemt hvor man sjekker det.

Skrevet

Får du kjørt programmer direkte? Kan du evt. laste ned Opera på telefonen din, kopier over filen & kjøre den? Da kan du ta en online virus-sjekk.

Skrevet

Får du kjørt programmer direkte? Kan du evt. laste ned Opera på telefonen din, kopier over filen & kjøre den? Da kan du ta en online virus-sjekk.

Hvor kan jeg ta en slik virus-sjekk?

Skrevet (endret)

Prøv å brenne en rescue disc med virusprogram.

Du må nok bruke en annen pc for å lage den, men sjekk denne siden eller dette søket.

Edit: Det virker som om du kanskje har fått Sircam viruset. Sjekk denne siden for hjelp med å fjerne det.

Lykke til!!

Endret av insolvent
Skrevet

kjør cmd.exe (hvis mulig), og kjør derfra:

sfc /scannow

chkdsk

Fikk ikke opp noen virus eller lignende når jeg prøvde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...