Gå til innhold

Søker spillere i Trondheimområdet!


Anbefalte innlegg

Forespørsel om å delta i en bacheloroppgave

I forbindelse med datainnsamling til min bacheloroppgave behøver jeg informanter. Jeg er en 22 år gammel jente som tar en treårig bachelor i sosiologi på NTNU i Trondheim. Tittelen på bacherloroppgaven min er: Positive effekter av World of Warcraft. På hvilken måte øker Wow den sosiale kompetansen? Og hvordan fungerer Wow som identitetsdannelse?

Jeg vil starte med intervjuene om mulig allerede i mars, og gjennomfører de i april om det skulle passe bedre for informantene. Vi blir enige og tid og sted for intervjuet sammen, intervjuet tar opp til en time. Under intervjuet vil jeg ta notater og bruke lydopptak, alt vil bli slettet når jeg har transkribert og anonymisert intervjuet. Du vil være anonym i den ferdige oppgaven, det vil ikke være noen opplysninger som kan føres tilbake til deg som privatperson.

Det er helt frivillig å delta, og du har mulighet til å trekke deg underveis. Da vil alle opplysninger om deg bli slettet. Intervjudata vil bli brukt til analyse i min bacheloroppgave, som vil bli publisert våren 2011. Du vil få tilbud om et eksemplar av oppgaven.

Jeg trenger informanter mellom 16-24 år som bor i Trondheimområdet, som spiller eller har spilt Wow over en lengre tid (over et år). Er du interessert i å bidra, så send meg en mail på [email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...