Gå til innhold

Apple - elendig service når noe går i stykker?


Anbefalte innlegg

nei? den må sendes begge veier og så er det også andre som har sendt in datamaskiner så må stå i litt kø

 

Driter da jeg i.

2 uker er ingenting, en jeg kjenner hadde pc'en på rep for 2mnd. Har selv pc'en på rep nå for 2 gang. første gang tok det en 3 uker, og nå har den vært der i 1 uke. Igjen 2 uker er kort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei? den må sendes begge veier og så er det også andre som har sendt in datamaskiner så må stå i litt kø

 

Driter da jeg i.

2 uker er ingenting, en jeg kjenner hadde pc'en på rep for 2mnd. Har selv pc'en på rep nå for 2 gang. første gang tok det en 3 uker, og nå har den vært der i 1 uke. Igjen 2 uker er kort.

 

Jeg mener det er MYE. Faen heller, må dere ha det inn med hagle?

Lenke til kommentar

da har du veldig dårlig tolmodighet... forventer du teknikkerne sitter på rekke og rad og venter på noe å gjør eog får det gjort på timen?

 

At de finner problemet (om de ikke blir fortalt), og fikser det på 4-5 timer max, ja. Jada, de harflere ting å gjøre, men jobber da flere der også.

 

Hadde kanskje fin timing da min ble sendt inn rett før sommerferie.

 

Jeg har dårlig tolmodighet? Sikkert det.

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk en kollega som har noe skjermtrøbbel med en Acer-laptop nå. Så da kan vi ta en måling på hvor rask Acer er. Snakket med ham i lunsjen nå.

Hans erfaring er så langt at de svarer innen en time på mailhenvendelser. På telefon går det maks 5 minutter før han kommer gjennom. I går sendte han laptop'en per post. Rett før lunsj fikk han melding om at laptop'en var mottatt hos Acer. Etter hva jeg forstod på ham, er Acers policy at laptop'en skal være ferdig behandlet innen to uker. Blir spennende å se.

 

Da er det på tide med oppdatering i denne saken. Kollegaen har nå fått mail fra Acer om at hans laptop er ferdig reparert. Levert på posten ettermiddagen 8. mars, mottatt hos Acer 9. mars, ferdig i dag (15. mars). Det vil jeg faktisk si er meget bra. Under ei uke fra laptop ble sendt til den er på vei tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...