Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Arsenal

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

FA-Cup

Manchester-United-crest-150x150.jpgVS.arsenal-150x150.jpg

Kampen spilles Lørdag 12. Mars 2010. klokken 18:15. Vises på Viasat Fotball, Viasat Fotboll/Sport HD

1293015539231_725.jpg

Forrige kamp fant sted på Old trafford hvor United vant 1-0 etter mål av Park i det 41. minutt. Shallabias

20101213_park_arsenal_artikkel_stor.jpg

Endret av Medlem-205774
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avanserer vi fra CL i morgen kommer vi til å stille med et b-preget lag på OT. Ryker vi derimot ut av CL, tror jeg at vi stiller med toppet lag på lørdag og vi vil gjøre alt for å gå videre. Blir en tøff kamp uansett og jeg tror egentlig ikke vi har en sjanse. Men alt kan jo selfvølgelig skje..

Skrevet

Usikker som få på denne kampen, mye ting som enda ikke er klart framover, så vil ikke uttale meg om hvem jeg tror vinner riktig enda. En ting jeg tror er at uavhengig av lagoppstillingene så blir det tight, med to lag som ikke kommer til å riske så mye hverken av førstelagsspillere eller framover.

Skrevet

Får håpe vi vinner da, med tanke på fremtidige kamptråder. Folk har jo pensjonert seg i frykt fra å starte trådene i det siste mens je er ferskere enn få med min første. Wish me luck :D

• Liker 1
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Starter Webb?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hehe, blitt min måte å skrive ''mine innlegg'' på. ^^

Skrevet

Haha, gjør jeg det? Det er ikke bevisst. Bare en magefølelse. Jeg er obsessed rundt tallet 37, men ikke 1-4. Ikke som jeg vet ihvertfall :p

Har forresten tippet 3-2 til barca idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...