Gå til innhold

Utesteder i Trondheim, ikke snobbete


Anbefalte innlegg

Hei og hopp :)

Jeg vil møte damer i alderen 25-40 år, pluss-minus et par, som ikke er snobbete og overfladiske, liker heller ikke stedene av den typen. Musikken som spilles på stedet må helst være rock generelt, i alle fall ikke rap, techno, trance og sånt :p Gjerne live spilling, men ikke danseband :)

 

Nå til helga, så om det er noe unikt for de dagene si gjerne fra.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Finnes det snobbete utesteder i Trondheim?

 

Lille London er vel en fotball pub, om jeg ikke tar alldeles feil. Ikke galt med dette, men jeg ville gått ut i fra at en fotball pub ikke er optimalt for å treffe damer.

 

Fotballpub? Man kan vel gå der i ukedager og se fotball ja, men det er ikke noe fotballpub.

Veldig trivelig sted, 3 barer, spiller god gammel rock og i 2 etasjen er det ofte et liveband som spiller.

Lenke til kommentar

Finnes det snobbete utesteder i Trondheim?

 

Lille London er vel en fotball pub, om jeg ikke tar alldeles feil. Ikke galt med dette, men jeg ville gått ut i fra at en fotball pub ikke er optimalt for å treffe damer.

 

Fotballpub? Man kan vel gå der i ukedager og se fotball ja, men det er ikke noe fotballpub.

Veldig trivelig sted, 3 barer, spiller god gammel rock og i 2 etasjen er det ofte et liveband som spiller.

 

Men er ikke ofte mange av de som henger der fullstendig retards? Skal ikke stemple deg som det, siden jeg har sett masse normale mennesker der og, men føler jeg alltid får humøret spolert av at jeg sitter å irriterer meg over andre idioter (selv om de ikke direkte gjør meg noe).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Lille London er knall! Har jævlig go mat. Kan sitte godt å snakke.

 

Familien. Litt trangt, men spiller kul musikk som du liker. Liker miljøet der.

 

Downtown pianobaren på fredager. 25kr øla. God musikk.

 

Kommer ikke akkurat på noen plasser som er "snobbete". Er vell heller mer rølpete plasser i trondheim :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Mcbeth har ofte live musikk og du slipper bunn av 20 års tønna.

ligger i samme gate som lille london.

om du vil ha litt eldre damer så er piano baren på frakken brukbar selv om det er mest eldre menn der på jakt etter yngre damer. Ikke bli skremt av disko delen på frakken stikk innom piano baren. Dog personlig er ikke det stedet min smak.

 

Kan vel også muligens prøve pias opp mot samfunent. Lenge siden jeg har vært der.

 

skal vi sjå hva ellers har man. Det er jo det stedet i munkegata, bari tror jeg det heter. Der er det folk i sent 30 tidlig 40 åra.

 

I samme gate som lille london og mcbeth så har du også et nytt utested i gamle bygget til dolly dimples. Husker faen hva det heter, men der er de vel 23/25 års grense eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...