MDCCLXXVI Skrevet 28. februar 2011 Skrevet 28. februar 2011 (endret) Hei, ville bare nevne denne eksepsjonellt gode skredderen som ligger i underetasjen (ved vinmonopolet) i Sten & Strøm-magasinet langs Karl Johan i Oslo. Han ble hentet inn fra Stockholm til S&S for fire-fem år siden. 25 år fartstid i bransjen som skredder. Jeg har lagt opp fem dressbukser her, et par jeans, samt fått ny glidlås på en penbukse. For å si litt om meg, så er jeg en person som gjerne betaler mer når jeg vet jeg får kvalitet igjen for pengene mine. Har tidligere lagt opp bukser hos slike thai-damer som driver rundt på ymse storsenter, men aldri blitt like fornøyd som jeg blir etter en tur hos Bogal (jaja, det hørtes litt på kanten ut, jeg vet ) Jeg har absolutt ingen medvirkning i hans foretak, men vil spre ordet til de som er på jakt etter en eksepsjonellt god skredder. Prisen mener jeg å huske ligger på 250-300 kr per bukse. Jeg betalte 450 kr for å legge opp, samt bytte av glidlås på mitt siste besøk. Om denne tråden utvikler seg til å anbefale andre skreddere (gjerne over hele landet), kan jeg endre tittel til noe mer generelt. Endret 28. februar 2011 av Mr. Lid 1
lokeland Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 (endret) Nei, for da hadde det blitt Gaddafi-tilstander her. Endret 1. mars 2011 av lokeland 6
Jostein K. Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 (endret) Hvilke tilstander? Folket elsker han jo. Demonstrantene er jo enten narkomane eller fra Al-Qaida. Om det hadde vært noen demonstranter, vel og merke. Og det er det jo ikke. Endret 1. mars 2011 av DandyVers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå