Gå til innhold

19" = for stort :(


Canute

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror kanskje det er forskjellige dybder på 19"ere da.. Min er ca 47 cm, noen som kan måle og sammenligne? Er ikke sikker på denne, men det ser i alle fall slik ut.

 

Det du da gjør er å flytte ut pulten, slik at foten på skjermen ligger helt bakerst på pulten. Da kan du kanskje få plass, men det beste er å kjøpe en god 17"-18" LCD. En god LCD, men da koster det my mer med en gang...

 

Og det kan ikke finnes smale CRT skjermer, da det er en lyskanon som må ha en viss avstand til selve skjermen. Derfor er jeg usikker på om det er særlig stor forskjell på dybden til forskjellige skjermer.

Lenke til kommentar
Denne:

http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=982...lAction=details

Skal være en av de minst plasskrevende 19" CRT skjemene, men jeg kan ikke gå god for bildekvaliteten (har ikke sett den)

Du bør være obs på at denne skjermen ikke er en "ekte" flat CRT-skjerm. det er bare glasset som er flett...

 

Slik jeg leser infoen fra sidene er ikke min dypere, men tvert om mindre.

Min: 447mm Hyundai 456mm

 

En kamerat har en slik hyundai 17", og den ser ut som en 15". Så reklama lyver ikke, den ser mindre ut enn den er.

Lenke til kommentar
jeg vil abselutt IKKE ha en LCD! Dette er pga jeg bruker maskinen til spilling :yes: og med en 20 ms oppdatering mister jeg 20 verdifulle milli sekunder ;) pro gramer :woot:

 

Sitter på jobb å skriver så jeg får måle skjermen når jeg kommer hjem...

 

Du er klar over at en crt skjerm som kjører på 100 hz har 10ms oppdateringshastighet? og at en som kjører på 85 hz har 12ms oppdateringshastighet? Finnes noen med 16ms i 262.000 farger, det burde være bra nok for spilling (16ms = max fps på 62)

Lenke til kommentar

Du er klar over at en crt skjerm som kjører på 100 hz har 10ms oppdateringshastighet? og at en som kjører på 85 hz har 12ms oppdateringshastighet? Finnes noen med 16ms i 262.000 farger, det burde være bra nok for spilling (16ms = max fps på 62)

HM? Det visste jeg ikke, men uansett mister jeg 10 ms :p Kjører i 100 hz, dette var også grunnen til at jeg skiftet til mus med ledning! Hadde en trådløs.

Lenke til kommentar
Bare lurer litt på når det gjeller LCD, blir oppdatering mindre ved bruk av mindre oppløsning? Bruker 800*600 i spill, og det er der jeg trenger liten oppdatering for rask reaksjon ;)

 

Rimelig sikker på at lcd skjermer bruker akkurat like lang tid samme hva... responstiden er tiden skjermen bruker på å forandre farge på alle pixelene, og den må jo forandre farge på alle pixlene selv om du forandrer oppløsning... (ihvertfall lcd skjermer som strekker bildet når du setter ned oppløsningen...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...