Gå til innhold

SE T610 Høytallerfunskjon?


Anbefalte innlegg

Innebygd kamera, og masse farger i displayet lager ikke en god mobil vet du. S55 og T610 bare ok mobiler ikke noen super mobiler noen av dem. Jeg gidder ikke diskutere dette mer, så vi får bli enige om å bli uenige. Du får bare syns T610 er en super duper mobil du for min del. Men jeg mener fortsatt det er en ok mobil, ikke mer, ikke mindre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:woot:

 

Det man kan være enig om er at det finnes ok telefoner, man kan alltids finne noe galt med alle telefoner på markedet og det kommer man alltids til å gjøre. T610 er en bra tlf, har masse kule greier men også en del som kunne vært gjort bedre, men finnes det noen som er bedre pr. dd.? :o

 

Har brukt Nokia i mange år, (2110, 8110,6110,7110,6210,6310,6310i og 7210) Ingen av de kan måle seg med T610 og så fort det kommer noe på markedet som kan så bytter jeg sikkert til det. BTW Nokia har gått helt av hengslene når det kommer til design :-?

Lenke til kommentar
tror nok han mener "vanlig" høytalerfunksjon. Sånn legge fra seg på på bordet og snakke. Det har den ikke desverre

 

Hehe, nettopp det som er handsfree høytaler :) Når man legger den vekk er den håndfri. Vanlig høytaler er det jo når man har telefonen inntil øret..

Lenke til kommentar

Jeg synes også at t610 er en telefon som er vel vert pengene, den er noe av det beste du får i dag. Men jeg lurer på hva du, "Kamera", syns en bra telefon er? Kom med noen eksempler. For du har ikke kommet med noe gode argumenter for at t610 ikke er en god telefon. Hva skal en god telefon ha? Hva er en god telefon? Hugs på prisen på t610, den er relativt lav.

 

Det er klart du ikke trenger å like SE eller t610, men helt objektivt, er t610 bare OK på dagens marked?

Lenke til kommentar
Jeg synes også at t610 er en telefon som er vel vert pengene, den er noe av det beste du får i dag. Men jeg lurer på hva du, "Kamera", syns en bra telefon er? Kom med noen eksempler. For du har ikke kommet med noe gode argumenter for at t610 ikke er en god telefon. Hva skal en god telefon ha? Hva er en god telefon? Hugs på prisen på t610, den er relativt lav.

 

Det er klart du ikke trenger å like SE eller t610, men helt objektivt, er t610 bare OK på dagens marked?

 

t610 er en bra tlf, kansje den beste på markedet til dd. Selv tlf som koster det dobbelte har ikke samme funksjoner og er like bra. Når det er sagt så finnes det feil med t610, men det gjør det med alle tlf :wink:

Lenke til kommentar

Kamera, sånne usaklige innlegg er helt unødvendige. Høres ut som gamer.no forumet og "CS SUGER HESTEMØKK"

 

Først og fremst, å si at noen CM utenfor døra gjør den ubrukbar, tull, bare ved DIREKTE sollys på skjermen har jeg NOE problemer å se, ellers om det er 25grader ute og sola steiker, snur jeg meg vekk fra sola så ser jeg alt helt fint.

 

Hva mener du er en god mobil ? 3650 ? P800 ? Begge er for klumpete og for store, har hatt 3650 men den ble brukt som en "stasjonær" mobil fordi jeg gadd ikke å ha en "19" skjerm i lomma, ble for utstikkende. Og en sekk med overalt var ikke en genial løsning.

 

Innse det, T610 er det beste du får tak i med tanke på teknologi, pris, størrelse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...