Gå til innhold

PowerMac G5 mATX mod - kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slit a gitt! Gaffa blir ikke noe pent. Tenkte at det skulle bli halvveis profft når det er ferdig :-P

 

Men har luktet litt på tanken om å skjære ut et PSU-feste fra en eller annen PC i elretur-dunken, og feste det i den gamle PSU-en(slik at jeg får brukt den originale kontakten). Jeg kan ikke egentlig se for meg noen bedre måte å gjøre det på. Det er tross alt meningen å kunne bytte PSU etter hvert hvis det er nødvendig ^^

Lenke til kommentar

viktig å merke kabler ja :)

 

Må virkelig si at jeg følger ekstra med på mac prosjektene her inne. Har egentlig litt lyst til å snakke med fattern for å bygge en pc i en emac.. men tviler på at jeg får lov...

 

Keep up the good work! :)

 

Den psu festa vet jeg faktisk ikke om jeg trenger. skal tenke litt på det ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

har lest bedde prosjektene dine nå :) blir interresangt og se om du får til det med flashdisken ;)

 

håper du får fiksa vannkjølinga sånn at det ser proft ut i G5 kabinette :) alt under det er jo egentlig dårlig gjort med tanke på at det kabinette er vel noe av det finesete jeg vet om :)

stå på videre :)

Lenke til kommentar

I hope so. Har hørt om mange som har store problemer med det, men er lov til å håpe at det går mer eller mindre smertefritt :-)

 

Såklart blir vannkjølinga proff. Vel, den blir proff fra utsiden :-)

 

"alt under det er jo egentlig dårlig gjort med tanke på at det kabinette er vel noe av det finesete jeg vet om "

 

Hva mente du med det? :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...