Gå til innhold

Bachelor i revisor eller øk. adm?


mushi

Anbefalte innlegg

Nå er det en mnd til jeg må bestemme meg. Jeg skal starte på skolen igjen til høsten, men jeg får ikke bestemt meg. Det er litt vanskelig å få ett inntrykk av hva forskjellen mellom rettningene disse utdannelsene tar er. Jeg er ikke helt sikker på hva det er jeg lurer på, men tror jeg trenger hjelp :whistle:

Revisor tar hele årsregnskap og en som har tatt økonomi generelt driver mer med den "daglige" økonomien? Nå heller jeg mest mot revisor...

Jeg er også litt bekymret for at studiene skal bli for hardt? Nå er det seks år siden jeg gikk ut av skolen.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan (stort sett) bytte fra revisjon til økonomi og administrasjon eller omvendt det første året. Det varierer vel med bare ett fag, som du lett kan ta igjen. Er d umotivert er ingenting for vanskelig ;)

 

Å nå var studieplanene helt invalid på Hiva, men regner med at det er likens der som andre skoler. Vil selvfølgelig råde deg å ta kontakt med skolen for å høre om dette er mulig, selv om du mest trolig velger det som er mest aktuelt første gangen.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...