Gå til innhold

Hvor finner jeg disse luene


Anbefalte innlegg

Kanskje litt dumt spørsmål... men.

 

Leter etter de type luene som man bruker når man står på snowboard twin tip. Mange som har de i grå, helt enkle, ensfargede. Men de er ofte "lengre" enn lengden på hodet. Altså litt for store, men ikke for store i diameter men i høyde. Er det i hele tatt noen som skjønner hva jeg mener :p leter bare etter en nettbutikk hvor jeg kan finne de luene :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert Carlings sine luer. Koster 99,- stykket og eneste formålet de har er å se kul ut, så ikke forvent at de skal varme hodet ditt.

De koster bare 49,- stk. i min lokale carlings butikk sist jeg sjekket, men ALLE og da mener jeg alle her i Nord-Norge har akkurat de huene carlings selger så jeg ville holdt meg unna disse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sikkert Carlings sine luer. Koster 99,- stykket og eneste formålet de har er å se kul ut, så ikke forvent at de skal varme hodet ditt.

 

Hos Jack&Jones får man sånne, pluss at de varmer hodet ditt. Kjøpte meg en sånn for noen dager siden og er fornøyd! Det er ikke samme som på bildet, men veldig liknende, koster bare 149 NOK78515_sm.jpg

 

Kan jeg utnytte tråden til å spørre om noen har anelse hvor jeg finner også sånn snowboard type ullcaps uten topp? Og hva det nøyaktig heter på norsk?

Jeg har sjekket ALLE mulige butikker BÅDE i Oslo og Bergen, men ingen hadde noe som helst aning. Ser ca sånn ut. http://www.swissmade.com/en/shop/image_calculate.php?id=4998&s=EdelWeiss%20-%20Fleece%20Headband.jpg

Endret av MrSnow
Lenke til kommentar

Sikkert Carlings sine luer. Koster 99,- stykket og eneste formålet de har er å se kul ut, så ikke forvent at de skal varme hodet ditt.

De koster bare 49,- stk. i min lokale carlings butikk sist jeg sjekket, men ALLE og da mener jeg alle her i Nord-Norge har akkurat de huene carlings selger så jeg ville holdt meg unna disse.

Anbefaler de ikke akkurat, nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...