Gå til innhold

Wow vil ikke oppdateres, trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lillebroren min har nettopp kjøpt world of warcraft, og burning crusade. Vi installerte det i går, og han spilte og alt virket fint. Når han startet det i dag sto det at det var en feil og at vi måtte reinstallere, så det gjorde vi. Problemet nå er at spillet ikke oppdateres. Han logger seg inn, og vi får beskjed om at vi må trykke på restart for å oppdatere, men ingenting skjer. Noen som vet hva som kan være løsningen?

P.S. når vi dobbeltklikker på launchern står det på menyen: Cannot connect to news server. Please check the network and try again later.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk nettverket om du faktisk har tilgang til wow.

slett wtf og cache folder i wow mappa

kjør repair fra wow mappa og test.

ikke nødvendigvis at dette funker, men verdt et forsøk.

Skrevet

Takk for tips, men det hjalp dessverre ikke. Jeg har også prøvd å manuelt installere alle patchene, men når jeg kommer til patch 3.3.0 så funker det ikke. Men hvordan sjekker jeg om det har tilgang til nettverket?

Skrevet

Jeg har også prøvd repair, men jeg får bare feilmeldingen: Cannot connect to servers to download repair information. Please try again later. Det er delvis samme melding jeg får når jeg starter wow og trykker på restart for å patche. Jeg tror det hele har med nettverket å gjøre, men jeg aner ikke hva. Alle tips tas imot med glede.

Skrevet

•  
  • Kjører du som Admin?
  • Har du nok plass til å lagre den patchen du prøver å laste ned?
  • Fungere internett som normalt men du har problemer med å patche WoW?
  • Har du prøvd å åpne porter i routeren din?

Skrevet

Fant feilen omsider. På alle patchene jeg hadde lastet ned hadde jeg bare dobbelt klikket på, men ikke den siste, men når jeg kjørte den som admin funka det. Takk for alle svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...