Xprez Skrevet 11. februar 2011 Skrevet 11. februar 2011 (endret) Hei, di aller fleste har vel hørt om Dropbox som er en genial tjeneste du kan bruke på nettet for å synke filer mellom flere maskiner og dele ting med venner om du vil. Gratis versjonen kommer med 2 gb plass men så har vi referals som vi kan bruke for å rekrutere folk som vil gi oss 250 mb mer plass per person opp til 8 gb ekstra med denne metoden. Så jeg tenkte at vi kunne starte en tråd her med referals og hjelpe hverandre å øke plassen som vi får. Håper at en tråd som dette ikke er i mot noen regler her på forumet Jeg starter her med min og etter hvert som folk hiver seg på så oppretter jeg epost konto som tar 2-4 min (gmail) og hjelper tilbake Referal: *fjernet av moderator* Endret 21. februar 2011 av Runar
Runar Skrevet 21. februar 2011 Skrevet 21. februar 2011 Håper at en tråd som dette ikke er i mot noen regler her på forumet Beklager, men: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Flest-klikk_system Flest-klikk system er internettsider hvor man av ulike grunner forsøker å oppnå at flest mulig klikker seg innom. Å linke til slike sider er forbudt på forumet […] Tråden stenges. Reaksjoner tas på PM.
Anbefalte innlegg