Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spm til Gutta...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del synes jeg det er godt å kunne gjøre forskjellige ting. Av og til komme i jenta, av og til komme på jenta. Ble selv overrasket over hvor deilig det er å komme på jenta mi. Så lenge du av og til lar gutten komme inni deg (sett at han liker det best) så burde det ikke være noe problem for han å komme på puppene dine av og til(fordi det er det du liker best).

Lenke til kommentar

Smaken er vel som baken: Delt tenker jeg. For min del hadde du vært helt perfekt, for jeg liker å komme utenfor bedre enn jeg liker å komme inni. Ansiktet, puppene, andre steder etc. hadde vært helt nydelig.

 

Det eneste er at jeg må "ha bygget" meg opp litt før jeg kommer, for jeg syntes det er flaut hvis jeg kommer lite (altså ikke i kraftige sprut) :whistle:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Når jeg var singel og hadde ONS kom jeg på bryster/mage. En grunn er fordi jeg føler at det er mer intimt å komme inn, noe jeg ikke er ute etter på et ONS, ettersom det eneste som gjelder er å tømme seg for så å stikke, ikke følelser. Og fordi jeg ikke stoler på noen jeg har ONS med ...

 

Nå som jeg har dama pleier jeg å komme inni henne. Føler som skrevet over at det mer intimt, og føler at det er en perfekt avslutning.

 

Men dette er jo kommer jo helt ann på gutten. Vi gutter er ikke like, så vi liker forskjellige ting.

Lenke til kommentar

Smaken er vel som baken: Delt tenker jeg. For min del hadde du vært helt perfekt, for jeg liker å komme utenfor bedre enn jeg liker å komme inni. Ansiktet, puppene, andre steder etc. hadde vært helt nydelig.

 

Det eneste er at jeg må "ha bygget" meg opp litt før jeg kommer, for jeg syntes det er flaut hvis jeg kommer lite (altså ikke i kraftige sprut) :whistle:

 

Så enig, så enig :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...