Gå til innhold

BluRay


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får spasmer av å lese denne tråden. TS, det er ikke rart du blir misforstått når du skriver som en 5-åring.

 

OT: De brennerne og leserne som er blitt linket til er interne 5.25" enheter, så de går ikke på USB. Skal du ha en ekstern USB-brenner (vet ikke engang om det finnes) så blir det nok en god del dyrere. Dessuten så hjelper det ikke å brenne ut en avbildning av en BD-plate, da ingen BD-spillere per idag støtter brente plater..

Lenke til kommentar

en link hadde sikkert vært greit. Vel, det meste funker så lenge hovedkortet har sata eller ide, altså om den er intern da. er det usb så vil de virke så lenge os støteter det.

tror jeg droper det jeg,det blir for inviklet for meg å fortå hva alt er

Takker for alle svar

Endret av vesletun
Lenke til kommentar

Tror nok det er like så greit. Det er nok langt mer kompliserte ting du må utføre for å få brent Blu-ray platen din korrekt.

 

En del forskjellige kodeker, formater og filer som må stemme om du ønsker å kunne spille den smertefritt av på en Blu-ray spiller.

 

 

 

 

Av ren nyssjerighet, hvorfor skal du brenne den? Om du skal spille den av på en PC, så er det jo bare å kopiere filmen på en minnepenn eller lignende. Mye lettere og billigere, og verken PCen som skal spille av eller kopiere filmen trenger noen Blu-ray brenner/spiller. :)

 

 

Lenke til kommentar

jeg ka jo kjøpe meg en hardisk med usb så slipper å kjøpe meg en brenner,hvorfor hadde jeg ikke tenkt på det før,kom på det når du skrev åt jeg kunne bruke en mine penn.Har kjøpt meg en bluray spiller her om dagen så der for tenkte jeg på en brenner.kjøper meg en hardisk med usb jeg isteden for en brenner jeg

Noen forlag til det da?

Endret av vesletun
Lenke til kommentar

Får spasmer av å lese denne tråden. TS, det er ikke rart du blir misforstått når du skriver som en 5-åring.

 

OT: De brennerne og leserne som er blitt linket til er interne 5.25" enheter, så de går ikke på USB. Skal du ha en ekstern USB-brenner (vet ikke engang om det finnes) så blir det nok en god del dyrere. Dessuten så hjelper det ikke å brenne ut en avbildning av en BD-plate, da ingen BD-spillere per idag støtter brente plater..

det er ikke jeg som skiver feil men det er noe galt med pcen

Lenke til kommentar

Jeg er ikke spesielt kravstor når det kommer til rettskriving og påpekter det så å si aldri, men her går faktisk grensen.

 

Det å skylde på PCen blir kanskje litt i drøyeste laget her.... :p Selv google translate gjør en langt bedre jobb. Ser det var forsøk på å prøve å stave "ekstern", samt "Noen forlag til det da?", så trekker den konklusjonen at du trenger hjelp til en ekstern disk. Jeg ville vel kanskje gjettet på en liten og lett 2,5" disk som gir deg mer mobilitet og en del harddiskplass. (500 GB for en med mellomstor kapasitet)

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar

velg og vrak blant eksterne disker: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?mfr=&bn=10098&sortBy=p&zbo2=true

 

off topic: Er enig med deg her Andrull. Skriver selv en del feil, men er ikke så mange som klager, og jeg ser heller ikke vitsen med at folk skal klage på andres feil! om de virkelig ønsker å klage på andres sine skrivefeil, da får de søke om jobb som norsk lærer.

Lenke til kommentar

Ville vel egentlig valgt den som koster 10 kroner mer, som har 70 GB ekstra. :)

http://www.komplett....aspx?sku=613889

 

 

Eventuelt aller helst denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=613821

 

Den har USB 3.0 så du er sikret deg for fremtiden/nåtiden og garanterer best kompatibilitet og hastighet. Samt at du får 500 GB for en liten penge. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...