Gå til innhold

Sko - Og det du trenger å vite om det.


SML

Anbefalte innlegg

Du vil nok ikke finne Converse hos Herring nei. Derimot vil du finne pene, klassiske sko av høy kvalitet.

Ikke helt det jeg tenkte på. De fleste skoene er veldig like i formen, selv om det finnes andre former på sko som er pene, uten å se ut som converse-sko. Både til fritid og finere anledninger.

 

Utenom loafers selvsagt, det har de jo en del av.

 

Størrelser vil alltid variere litt fra produsent til produsent, hvis det var det du tenkte på.

Vel, det usikre er jo hvor mye. Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange produsenter på herring har jo stort sett en typisk pensko-form på de fleste sko, noe jeg vil si er et lite oppfinnsomt utvalg.

 

facepalm.gif

 

Konseptet til butikken er at de selger det du kaller pensko, så hvorfor i alle dager skulle de solgt noe annet enn det? Det blir som å gå inn på Ferner Jacobsen og bli irritert fordi de ikke selger joggesko.

Lenke til kommentar
Mange produsenter på herring har jo stort sett en typisk pensko-form på de fleste sko, noe jeg vil si er et lite oppfinnsomt utvalg.

 

facepalm.gif

 

Konseptet til butikken er at de selger det du kaller pensko, så hvorfor i alle dager skulle de solgt noe annet enn det? Det blir som å gå inn på Ferner Jacobsen og bli irritert fordi de ikke selger joggesko.

"Pensko" var nok en uheldig formulering, se innlegget over.

 

De selger jo forøvrig chukkaboots, loafers og chelsea-sko, som er vel og bra.

 

De ulike merkene på herring har jo sko som stort sett er klin like.

 

Jeg savner flere produsenter som favner bredere i sitt utvalg, slik at vi som liker å kjøpe sko etter merke får det lettere.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Jeg er interessert i hvordan du mener pensko kan varieres i utseende mer enn det som tilbys på Herring. De eneste nogenlunde vanlige formene på pensko som de ikke har er så vidt jeg kan se sko med firkantet tupp og sko med meget spiss tupp, og det skjønner jeg utmerket godt at de ikke tilbyr, ettersom det er ekstremt stygt. De har heller ikke et spesielt godt utvalg av smalere, typisk italienske sko, men det er jo rimelig opplagt, fordi de kun selger engelske merker.

Lenke til kommentar

Vel fra hva jeg kan se er det lite av denne, denne og denne typen.

 

Jeg var nok litt for kritisk i tonen først, Herrings merker har jo et godt utvalg. Det er vel flere farger (les: lysere) jeg egentlig savner mest. Samt mer semsket.

 

Det kommer utrolig godt fram av denne posten at du ikke hadde kjent igjen et ordentlig par sko om det så hadde hoppet opp og bitt deg i nesa. De to øverste parene er både forferdelig stygge (som jo er en subjektiv vurdering, men her tror jeg de fleste vil si seg enig), og de er også laget i en forferdelig dårlig skinnkvalitet, hvis det i det hele tatt er skinn, og kvaliteten på konstruksjonen kan med 99 % sikkerhet sies å være dritdårlig. Herring tilbyr som sagt KLASSISKE herresko, ikke noe av den typiske dritten man finner på Økonomisko og andre lavkvalitetsbutikker.

 

Det siste paret er alt for moterettet for at Herring skal tilby noe lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...