Gå til innhold

Nytt Facebook spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uhm, who cares?

Facebook er kanskje den største spelplattformen i dag, i alle fall av dei største. Alle spelinteresserte bør ha ein viss interesse for kva som skjer på den kanten. Vi snakkar om ein plattform som når ut til mange, både tradisjonelle og mindre tradisjonelle gamerar. For ikkje å snakke om spel med eit tal på aktive brukarar som ein samla spelindustri ikkje kan gjere anna enn å misunne.

På generell basis ser eg på det som positivt at folk ønskjer å dele erfaringar med nye spel dei har funne. (Dessverre har vi dei som brukar forumet utelukkande som ein reklameplattform, noko som ikkje er bra, men det er ei anna sak.) At trådstartar er så engasjert at han oppretta ein tråd berre for å sine erfaringar viser eit engasjement som ein berre må sette pris på. Om spelet er på Gamecube, PS3, Dreamcast eller som i dette tilfelle Facebook er underordna.

Til slutt må eg gå litt i mot meg sjølv, og innrømme at eg ikkje er aktiv brukar av Facebook. Underforstått eg spelar ikkje spel der. Så kommentarar til spelet trådstartar viser til overlet eg til andre. :)

Skrevet

I mine øyne så passet ikke tråden her, ja greit den ligger i "Generelt om spill" men eg føler bare at dette som TS linker til ikke kan sammelignes med tråder som Fifatråden(e) eller Killzonetråden(e).

Og når noen lager en tråd der førstposten kun består av linken til spillet og at det er "intr men at det blir kjedelig etterhvert" og ikke legger mer engasjement eller tid i tråden så er ikke eg en som blir lokket til å prøve.

Eg mener ikke at det ikke er fint at folk deler spillopplevelsene og spill de har funnet med oss andre, eg syns bare at når det er ett spill på ett sosialt nettverk og som du må trykke "Liker" på osv for å få testet så blir ikke spillgleden og opplevelsen HELT den samme som med andre konsollbaserte spill.

Men greit, flott at folk har ulike syn på ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...