Gå til innhold

Asus g53jw forskjell på versjoner?


vip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjellen i CPUene vil du ikke merke mtp ytelse. Hvor mye bedre batteritid du får med 8 celler kontra 6 celler vet jeg ikke. Den har vel ikke så godt batteri uansett, og du kommer vel stort sett til å ha den tilkoblet strøm? Er ikke akkurat en laptop du tar frem på toget eller på bussen.

 

Hehe, sant nok!

Så da er vel det ikkeno vits og kjøpe den dyreste av de!

Har også vurdert og vente på g53sw, men er veldig usikker på om det er verdt og vente på den?

Lenke til kommentar

I følge Asus sine norske sider leveres begge med 6 cellers batteri, så prisforskjellen er nok bare prosessor.

 

Jeg vurderer også å kjøpe samme PC, men sliter å få svar på om den levers med VGA port eller ikke. I følge bildene jeg har sett fra Asus samt diverse tester, viser det tydelig en VGA port. I følge spesifikasjonen har den ikke det.

 

http://www.asus.no/product.aspx?P_ID=eV4F8vu0VnKGp0nw (se også bildene som hører til. Der vises en VGA port.)

 

Det er vist heller ikke korrekt at den kan oppgraderes til 8GB ram. Det gjelder bare i7 versjonen (som ikke er å få kjøpt grunnet brikkeproblem). Men igjen igjen er det umulig å få et skikkelig svar. Jeg har nemlig også sette en video der de demonterte denne modellen og fant en tredje RAM slot under tastaturet.

 

Er det noen som har en slik PC og kan fortelle hva som er riktig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...