Gå til innhold

Hva kan jeg bruke en T-Bird 1200 til?


Anbefalte innlegg

Har en T-Fugl 1200mhz (266mhz), med 512mb (DDR) ram og 80gb disk. Skjermkortet er et Geforce 2 GTS 32mb. ASUS A7M hovedkort. 100% lydløs.

 

Hva kan jeg bruke noe sånt til? Er jo ikke en shit å få for det brukt så...

(kan jo sette den på QXL for 9000,- men min samvittighet stopper meg :lol: )

 

Alle forslag tas i mot med stoooor takk.... :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En TV-maskin er vel ideelt. Gi den TV-Kort og DVD-Spiller så slipper du for evig og alltid å bruke DVD-brennere eller videomaskiner for å ta opp.

 

En webserver er forresten bare en server som står og viser HTML-sider. Med mindre du kan HTML osv programmering er jo det fullstendig bortkastet :)

Lenke til kommentar

Er'n såå dårlig da?

 

Sitter på en PIII 600 mHz (100mHz fsb) med matrox g400 max :oops:

Bruker linux på'n, og funker knall. Skriving, tv, divx, spilling (okay, kanskje ikke de aller hotteste spillene nei, men funker fett :woot: )

Ønsker du å spille, men ikke er du ikke altfor kresen på FPS'ene, kan du jo sjekke om hovedkortet ditt støtter raskere prosessor, og kanskje vurdere et nytt skjermkort.

Trur du kan spare mye penger på å bruke huet å oppgradere.

Lenke til kommentar

Den pc'en du nevner. Er det en du har til overs? Dvs. har du kjøpt deg en bedre en? Om det er den "nyeste" du har så kan jeg vel anbefale deg å kjøpe kjøpe nytt skjermkort i første omgang. Radeon 9700 skal vel gjøre susen. Er sånt sett det kortet man får mest for pengene.

Lenke til kommentar

henge CPU'en opp i speilet i bilen? det gjorde jeg med en XP1800+...ødelagt da ;)

 

download bot, filserver, tv/dvd maskin, router, "testmaskin" for eksperimentering med div. OS...det er mye rart man kan bruke den til, hvis man bare setter seg ned å tenker litt :) hva har du brukt for, er vel det første du bør spør deg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...