Gå til innhold

Den lille HTC Wildfire-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er HTC Wildfire en telefon for meg? Eller er det noen andre dere vil anbefale til meg?

 

Skjermen er ikke så viktig

Video og kamera kan være kjekt og ha men ikke så viktig

Må ha android, fordi facebook, spotfiy osv

Skal ha en del spill på og spille og apps

Trenger ikke å være så raskt, men ikke altfor treig

Har lyst på en middels mobil som ikke er for stor eller for liten

Skal være rundt 2000 kr

 

Kom gjerne med postive og negative ting med HTC Wildfire. Er det verdt å kjøpe desire for 1000kr mer?

Lenke til kommentar

Her er noen gode spille og applikasjoner. Har ikke prøvd de på wildfire enda så jeg vet ikke noe om de lagger eller om de går ann å bruke på Wildfire

 

Battery indicator

Photoshop mobile

Facebook

Grooveshark eller Spotify

Backgrounds

Scooterhero

Abduction

Fruit Ninja

Guitar hero

Guns n Glory

Skype

Pdanet

Runner

Google goggels

Google translate

Lenke til kommentar

Er HTC Wildfire en telefon for meg? Eller er det noen andre dere vil anbefale til meg?

 

Skjermen er ikke så viktig

Video og kamera kan være kjekt og ha men ikke så viktig

Må ha android, fordi facebook, spotfiy osv

Skal ha en del spill på og spille og apps

Trenger ikke å være så raskt, men ikke altfor treig

Har lyst på en middels mobil som ikke er for stor eller for liten

Skal være rundt 2000 kr

 

Kom gjerne med postive og negative ting med HTC Wildfire. Er det verdt å kjøpe desire for 1000kr mer?

 

Uten tvil verdt det.

Lenke til kommentar

Er HTC Wildfire en telefon for meg? Eller er det noen andre dere vil anbefale til meg?

 

Skjermen er ikke så viktig

Video og kamera kan være kjekt og ha men ikke så viktig

Må ha android, fordi facebook, spotfiy osv

Skal ha en del spill på og spille og apps

Trenger ikke å være så raskt, men ikke altfor treig

Har lyst på en middels mobil som ikke er for stor eller for liten

Skal være rundt 2000 kr

 

Kom gjerne med postive og negative ting med HTC Wildfire. Er det verdt å kjøpe desire for 1000kr mer?

Synes du skal se litt på LG P500 og Huawei U8800. Sistnevnte kan du få til for en totalpris på 2101 kr uten operatørlås (tror jeg), eller 1800 kr med kontantkort (Telenor/Djuice). Huawei-telefonen er litt stor, men er et veldig godt kjøp. Spesifikasjonene kan absolutt sammenlignes med Desire Z som normalt koster ca. 4000 kr, bortsett fra at den mangler fulltastatur og HTC Sense. Huawei U8800 har samme oppløsning som det beste Android-telefonene på markedet, så det er mange spill som fungerer med den oppløsningen. Den er også ganske rask (i hvertfall i forhold til pris).

 

LG P500 er også en god telefon i forhold til prisen, men langt ifra så god som U8800. Den har derimot noen ulemper i forhold til spilling, men er nok en del bedre enn Wildfire likevel.

 

 

Vil ikke anbefale Wildfire pga. elendig oppløsning som gjør at noen/mange apps ikke fungerer på den. I tillegg har den etter det jeg kan se den tregeste prosessoren blant Android-telefonene på markedet. Det positive med den er at den har god multitouch, og HTC Sense menyene for de som liker det.

Endret av Kongeskipet
Lenke til kommentar

Har prøvd Wildfire med noen venner, virker grei. Den er av og til treg og har et elendig kamera og ikke så bra oppløsning.Resten er greit. Jeg tror jeg vil gå for den. Har no en helt elendig mobil som er sikkert 5-6 år gammel modell fra sony ericsonn. Så jeg tror denne blir god nok for meg :thumbup::new_woot: Vet noen hvor jeg bør bestille den ifra. Bestilt en del på CDON og gått greit. Noen som har erfaringer med andre som komplett? Får glede meg til jeg får den :D

Lenke til kommentar

Frakten tar toppen 5 dager. Som oftest 2-3 :)

 

 

Takk, tror nok jeg bestiller på komplett pga at cdon, elkjop og expert har ikke varen på lager

 

Hvor bor du hen? Komplett tilbyr Pickup-point på en rekke forskjellige steder. Fordelen er at du betaler kun 39kr i frakt og kan hente pakka samme dagen/dagen etterpå (spørs når på døgnet du bestiller). Selv henter jeg alltid varene på Pickuppointet på Lørenskog :)

Lenke til kommentar

Har Wildfire selv. Ganske fornøyd, men så har ikke jeg så høye krav mtp at jeg bare er 15, og ikke modder så mye. Også har jeg en iPod til å spille litt på ved siden av. Men de to eneste spillene jeg har klart å kjøre hittil er Abduction og Cloud Jumper. Andre apps, som Backgrounds, Photoshop Express, Facebook osv har den ingen merkverdige problemer med å kjøre, annet enn at det lugger litt. Anbefales hvis man vil ha en enkel smarttelefon, men som likevel kan gjøre det meste.

Edit: Vil anbefale å bestille på Komplett, de har veldig god kundeservice. En jeg kjenner bestilte tlf der, og da den kom hadde den et fingeravtrykk på skjermen. Dette kom av en sjekk som hadde blitt gjort underveis (noe som egentlig ikke skal skje in the first place, men) og da han ringte kundeservice sa de at han bare kunne sende den tilbake så fikk han ny. Han brydde seg ikke fært mye om det, og ville ta den i bruk så fort som mulig, så sa han bare beholdt den. Da sendte de et lite "plaster på såret" i posten i tillegg.

Endret av nils234
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ville heller vurdert ZTE Blade, LG Optimus One, eller Huawei U8800. Oppløsningen på HTC Wildfire er horribel sammenlignet med disse, i tillegg til at HTC Wildfire kjører på Android 2.1 og har svak maskinvare (ergo treg telefon).

HTC Wildfire kjører 2.2. Man kan laste ned OTA update

 

Hups, my mistake. Da er den straks en bedre telefon. En annen fordel med denne telefonen er riktignok integrering av sosiale medier, da den bruker HTC Sense sitt grensesnitt. Nå spørs det om det veier nok til å velge denne telefonen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...